شناسهٔ خبر: 47834501 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بیگی‌نژاد در گفتگو با مهر:

انتخابات ضامن امنیت ملی است/نگذاریم دشمن چشم طمع به ایران بدوزد

زهرا علیدادی

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: انتخابات ضامن امنیت کشور است و رئیس‌جمهوری که با آرا و مشارکت بالای مردم انتخاب شود، پشتوانه بیشتری برای حل مشکلات کشور دارد.

صاحب‌خبر -

هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات منجر به تقویت امنیت ملی می‌شود و از سوی دیگر اعتبار و آبرویی برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر، رئیس‌جمهوری که با آرا و مشارکت بالای مردم انتخاب شود، پشتوانه بیشتری برای حل مشکلات کشور دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوریت بدون حضور مردم معنایی پیدا نمی‌کند و ما به مشارکت زیاد مردم برای تقویت امنیت ملی، تحقق جمهوریت و قدرت پیدا کردن رئیس جمهور منتخب نیاز جدی داریم.

بیگی نژاد با تاکید بر اینکه مردم باید در انتخاب خود دقت کرده و آگاهانه عمل کنند، گفت: تاریخ به ما نشان داده است که رئیس جمهور هم می تواند از توان داخلی کشور به خوبی استفاده کند و یا اینکه می‌تواند ظرفیت‌های داخلی را نادیده بگیرد. وی می‌تواند باعث عزت و یا ذلت کشور شود و هر دو مورد امکان پذیر است. بنابراین، مدل و مورد انتخاب مسئله‌ای بسیار مهم است.

وی ادامه داد: مسئله مهم دیگر این است که انتخاب فرد اصلح، جز با بررسی گذشته افراد و سوابق آنان قابل تشخیص نیست. اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری الان چه مطالبی را مطرح و چه برنامه هایی را پیشنهاد می کنند، مربوط به آینده است اما گذشته افراد بسیاری از واقعیت‌ها را تعیین می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون لازم است که مدل برنامه ریزی و حکمرانی کشور تغییر کند. اگر مشارکت مردم در انتخابات حداکثری باشد، مردم به دشمن این پیام را می دهند که به کشور ما چشم طمع نداشته باشند اما اگر مشارکت کم باشد، دشمن چشم طمع به کشورمان خواهد داشت.

بیگی نژاد با اشاره به اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات ضامن امنیت کشور است، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب می شود تا حساب کار دست دشمنان جمهوری اسلامی بیاید و نتوانند در مجامع بین‌المللی کشورمان را تحت فشار بگذارند.

نظر شما