شناسهٔ خبر: 47834453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

میر:

مردم ایران با شوری منبعث از شعور در انتخابات حضور می‌یابند

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم ایران با شوری منبعث از شعور، نگاه جهادی و انجام وظیفه ملی در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

سلطانعلی میر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در زاهدان با دعوت از مردم و دانشگاهیان برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: کشور در آستانه آزمونی سرنوشت‌ساز و تاریخی قرار دارد و بدون تردید سرنوشت و اعتلای سرزمین‌مان و ملت غیور ایران اسلامی به تصمیم امروز ما و مشارکت حداکثری در این عرصه گره خورده و با نصاب آن رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: هر تصمیم جمعی برای سالیان سال، زندگی ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد و امروز کشور ما با عبور از موانع ایجاد شده مزدوران داخلی و دشمنان خارجی با استقامتی وصف‌ناپذیر در آستانه خلق یک حماسه بزرگ قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: امیدواریم محصول خلق این حماسه بزرگ و اراده قوی دولت- ملت برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب به نحو مطلوبی صورت پذیرد و قطعاً پاسخ به انتظارات عموم و خواست ملت انتخاب دولتی شایسته، مردمی و کارآمد برای عبور از مشکلات پیش‌رو و ترمیم اقتصاد است، دولتی که با تقویت همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری زمینه‌ساز تحولی چشمگیر در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، رفاهی باشد.

میر متذکر شد: عزم ملت ایران برای نمایش وحدت فارغ از هر گرایشی با تأکید بر این نکته که مجموعه آرای ما پایه‌ریز و زیربنای امنیت ملی خواهد بود، اراده دشمنان را در ایجاد ناامنی درهم خواهد شکست، چراکه ملت ما به‌خوبی می‌داند که با اتحاد و همدلی می‌تواند نقش خطیر خود را در حل مسائل نشان دهد و از خطرها عبور کند.

امیدواریم شاهد تشکیل دولتی در تراز انقلاب اسلامی باشیم

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: نمونه آن عبور از جنگ تحمیلی و مزاحمت‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها، ترورها و جنگ‌های نیابتی و ترکیبی نرم بوده است و انتخابات خرداد اتمام حجتی خواهد بود بر میثاق دوباره با ارزش‌های اسلامی و تجدیدبیعت با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا و انتقامی سخت خواهد بود از قاتلان سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد: بسیجیان استان سیستان و بلوچستان با درک عمیق و علم به کمبودها و کاستی‌های سال‌های اخیر در حوزه اقتصاد و معیشتی مردم، نخستین گام و راه‌حل این مسائل را اراده جمعی انتخاب‌کنندگان در صحنه انتخابات و انتقال این اراده به منتخب خود برای ایجاد تحول مثبت و تعالی کشور قلمداد می‌کنند.

میر ادامه داد: بنابراین با شوری منبعث از شعور، نگاه جهادی و انجام وظیفه ملی در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت خواهیم کرد و از ملت بزرگ ایران به‌خصوص اهالی سینه ستبر کشور و پهلوانان این خطه برای حضوری آگاهانه، مسئولانه، حماسی و حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب دولتی کارآمد به پشتوانه مردمی دعوت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به امید تشکیل دولتی در تراز ملت ایران و انقلاب اسلامی و برخوردار از اراده ملی برای رفع مشکلات اقتصادی با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و مزیت‌ها به‌خصوص انرژی سرشار جوانان. در کنار هم راهی بس دشوار برای دستیابی به استقلال و سعادت و شرافت ملی پیموده‌ایم با رأی آگاهانه خود بر سر این پیمان هستیم.

انتهای پیام/۴۰۷۸/

نظر شما