شناسهٔ خبر: 47834403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج):

مردم با حضور در انتخابات انتقام خون سردار سلیمانی را خواهند گرفت

اهواز-ایرنا-فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) انتخابات را مظهر عزت ملی دانست و گفت: مردم شهید پرور ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات ضمن بیعت دوباره با آرمان های انقلاب و شهدا،انتقام خون سردار سلیمانی را خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

سردار علی نجفوند پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات افزود:این یک پیام از سوی همرزمان شهید والامقام سردار سلیمانی به عموم ملت ایران اسلامی است که در این آزمون بزرگ سربلند و سرافراز باشند.

وی بیان کرد:با توجه به اینکه مقام معظم رهبری انتقام سخت را در رای دادن و شرکت در انتخابات عنوان داشته اند و از طرفی برای تثبیت نظام اسلامی و بقای آن خون های پاک زیادی تقدیم شده لذا حضور حداکثری در انتخابات پاسداری از شهدای والامقام است.
وی تاکید کرد: انتخابات سمبل اقتدار و عزت همه ایرانیان است و هرچه شور انتخابات بیشتر و بهتر باشد ، دشمنان اسلام و انقلاب بیش از پیش سرخورده و مایوس خواهند شد.
سردار نجفوند اظهار داشت: وعده همه ما فردا جمعه پای صندوق های رای خواهد بود و امید است بار دیگر شکوه حضور مردم سبب ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی گردد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح جمعه آغاز می شود.

نظر شما