شناسهٔ خبر: 47834228 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلری هفت دقیقه ای از گیم پلی بازی Sherlock Holmes: Chapter One منتشر شد

رضا مهرعلی

صاحب‌خبر -

اخیرا وب‌سایت Gamespot ویدئوی جدیدی را از بازی Sherlock Holmes: Chapter One منتشر کرده است. در این ویدئو، نمایشی از گیم‌پلی بازی مذکور به اشتراک گذاشته شده است. در این ویدئوی هفت دقیقه‌ای، به گردش در محیط شهر بازی و همچنین نمایش مکانیزم‌های موجود در گیم‌پلی آن پرداخته شده است.

Sherlock Holmes: Chapter One عنوانی جهان باز، سوم‌شخص، داستان محور و با تم کارآگاهی جنایی است. این بازی، داستانی را روایت می‌کند که به قبل از سایر بازی‌ها، کتاب‌ها و یا فیلم‌های شرلوک هولمز مربوط می‌شود. در حقیقت داستان بازی Sherlock Holmes: Chapter One، یک تصور خلاقانه‌ی جدید از حوادث و رویدادهایی است که منجر به شکل‌گیری شخصیت جذاب این کارآگاه خبره شده‌اند.

استودیوی توسعه‌دهنده‌ی این بازی، فراگ‌ویرز (Frogwares)، برای عرضه‌ی بازی Sherlock Holmes: Chapter One در اواخر سال جاری میلادی، برنامه‌ریزی کرده است. قرار است این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود.

در ادامه می‌توانید ضمن مشاهده‌ی آنلاین ویدئویی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، نسبت به دریافت این تریلر با کیفیت‌های متفاوت نیز اقدام نمایید:

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

21
1

نظر شما