شناسهٔ خبر: 47833992 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در بیست و یکمین نشست ستاد انتخابات استان مطرح شد

۵۵۰ هزار نفر واجدین شرایط رای در کهگیلویه و بویراحمد/پیش بینی ۹۹۸ شعب اخذ رای

استاندار کهگیلویه و بوویراحمد گفت: ۵۵۰ هزار و ۶۴۲ نفر واجدین شرایط رای در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که ۱۳ هزار و ۷۵۰ نفر آنها رای اولی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، « حسین کلانتری» امروز (۲۷ خرداد ماه) در بیست و یکمین نشست ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، استان به لحاظ مشارکت در انتخابات گذشته رتبه نخست را داشته است، اظهار کرد: در ۴۰ انتخابات برگزار شده میانگین مشارکت مردم استان بیش از ۷۵ درصد است.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، ۹۹۸ شعب اخذ رای در استان داریم که ۱۰ درصد بیشتر از گذشته هستند، گفت: همزمان با سراسر کشور فردا از ساعت هفت صبح کار اخذ رای در همه شعب آغاز می شود.
 

وی با اشاره به اینکه در استان علاوه بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت را داریم، تصریح کرد: به لحاظ نامزدهای شوراهای اسلامی روستاها در کشور رتبه نخست هستیم.
 

کلانتری با بیان اینکه، انتخابات آبروی ملی است، تاکید کرد: به مردم عزیر استان اطمینان می دهم انتخاباتی سالم، امن و بی طرفانه در استان برگزار شود، چرا که در انتخابات ملاک اصلی تشخیص مردم است.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه دست اندرکاران، مجریان، بازرسین و ناظرین انتخابات باید در کمال بی طرفی و طبق قانون عمل کنند، تاکید کرد: انتخابات حق مردم و رای مردم ناموس است و مطمئن باشند در کمال بی طرفی، امانتدار رای آنها خواهیم بود.
 

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند «میزان رای ملت است» و رهبر معظم انقلاب فرمودند «رای مردم امانت است» و ما تمام توان خود را به کار بسته ایم تا انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری در استان برگزار شود.
 

کلانتری اظهار کرد: ۲۵ هزار نفر انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت را در استان برگزار می کنند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این عوامل اجرایی شامل هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی، حفاظت و امنیت و شعب اخذ رای به صورت مستقیم و غیرمستقیم برگزاری انتخابات را برعهده دارند.
 

وی تصریح کرد: همه امکانات لازم و تعرفه ها توزیع شده و استان از هر لحاظ در آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پر شور بسر می برد.
 

کلانتری با بیان اینکه، همه تدابیر لازم برای امنیت انتخابات از جانب نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در استان به کار گرفته شده، تصریح کرد: به مردم عزیر استان قول می دهیم در کمال بی طرفی، امانتدار خوبی برای رای شما هستیم و حافظ و پایدار رای شما خواهیم بود.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای سلامت مردم و مجموعه دست اندرکاران انتخابات و پیشگیری از بیماری کووید-۱۹ تدابیر لازم اندیشیده شده، ناظرین بهداشتی حضور دارند و امکانات بهداشتی فراهم شده است. 
 

وی از مردم استان خواست تا خود را برای حضور در این عرصه مهم و سرنوشت ساز ملی از هم اکنون آماده کنند و از همان ساعات اولیه روز جمعه ۲۸ خرداد پای صندوق های اخذ رای حضور یابند.

پایان پیام/82

نظر شما