شناسهٔ خبر: 47833861 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قدرتنمایی بلژیک در یورو ۲۰۲۰ ادامه دارد؛ دانمارک برنده شو نیست

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بلژیک موفق شد در دومین دیدار خود در مسابقات یورو ۲۰۲۰، دانمارک را شکست داده و به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال دانمارک و بلژیک از هفته دوم گروه B مسابقات یورو ۲۰۲۰ امروز (پنجشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه پارکن کپنهاگن برگزار شد و در پایان تیم بلژیک موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. 

تیم دانمارک در همان ابتدا بازی را طوفانی شروع کرد و توسط یوسف پولسن در دقیقه ۲ به گل اول خود دست یافت.  

در دقیقه ۱۰ این دیدار، بازیکنان توپ را به خارج از زمین فرستادند و بازی متوقف شد تا همه افراد حاضر در ورزشگاه کریستین اریکسن را تشویق و حمایت کنند. نوشته‌های زیادی برای حمایت از اریکسن نیز از سوی طرفداران دانمارکی در ورزشگاه نصب شده بود. اریکسن در دیدار قبلی دانمارک برابر فنلاند دچار ایست قلبی شده بود که با تلاش کادرپزشکی بهبود یافت.  

در نیمه دوم این تیم بلژیک بود که با بیشتر کردن فشار حملات خود به گل نخست خود رسید. تورگان هازارد در دقیقه ۵۵ توانست پاس گل دی بروین را وارد دروازه دانمارک کند. در ادامه نیز دی بروین موفق شد در دقیقه ۷۱ روی پاس گل ادن هازارد، گل دوم تیمش را به ثمر برساند. 

ترکیب دانمارک: 

کسپر اشمایکل، وستگارد، دنیل واز، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، یواکیم مِیل، داماسگارد، پیر امیل هوژبرگ، توماس دلانی، یوسف پولسن و مارتین بریت‌ویت

ترکیب بلژیک:

تیبو کورتوآ، توبی آلدروایرلد، دنایر، یان فرتونگن، یوری تیلمانس، روملو لوکاکو، یانیک کاراسکو، دریس مرتنز، تورگان هازارد، لیندر دندونکر و مونیر

دیگر دیدار این گروه شب گذشته با برتری یک بر صفر روسیه برابر فنلاند به پایان رسید.

در حال حاضر بلژیک با پیروزی امشب خود ۶ امتیازی شده و در صدر جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفته است. فنلاند و روسیه نیز با سه امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. دانمارک هم با صفر امتیاز در رده چهارم این گروه قرار دارد. 

نظر شما