شناسهٔ خبر: 47833026 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پنجمین باخت پیاپی؛ والیبال ایران مقابل اسلوونی هم تسلیم شد

تهران- ایرنا- تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ مقابل اسلوونی شکست خورد و پنجمین باخت پیاپی خود را تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) در آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف اسلوونی رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. ایران در ست اول این بازی نتیجه‌ای درخشان و با امتیاز ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید ولی سه ست بعدی را با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۳۲ بر ۳۰ به حریف واگذار کرد تا بازنده مسابقه باشد.

ولادیمیر آلکنو در این بازی تیم خود را با ترکیب اصلی سعید معروف، سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، صابر کاظمی، میثم صالحی، مسعود غلامی و آرمان صالحی روانه میدان کرد.

با این نتیجه، ایران با ۵ برد و ۱۸ امتیاز، یک پله دیگر در جدول رده‌بندی افت کرد و در مکان نهم قرار گرفت. این پنجمین باخت پیاپی ایران و در کل هفتمین باخت ایران در این دوره از مسابقات بود.

پنجمین باخت پیاپی؛ والیبال ایران مقابل اسلوونی هم تسلیم شد

ست اول (ایران ۲۵ - اسلوونی ۱۴)

ایران این ست را عالی شروع کرد، درخشان ادامه داد و با فاصله زیاد به پایان برد. فاصله ۲ تیم در این ست به قدری زیاد بود که گفتن از کیفیت بالای تیم ایران بی‌معنی به نظر می‌رسد. هر بازیکن ایران که در خط سرویس قرار می‌گرفت چند سرویس پیاپی را می‌زد تا بالاخره اسلوونی به زحمت یک امتیاز بگیرد. فقط در اواخر ست بود که کار کمی گره خورد اما شاگردان آلکنو به قدری فاصله زیادی ایجاد کرده بودند که نگرانی نداشته باشند. در نهایت هم اسلوونی با نتیجه‌ای غافلگیرکننده در این ست شکست خورد.

پنجمین باخت پیاپی؛ والیبال ایران مقابل اسلوونی هم تسلیم شد

ست دوم (ایران ۲۰ - اسلوونی ۲۵)

داستان ست دوم به کلی متفاوت با ست پیش بود. اسلوونی همان تیم منظم و بابرنامه دیگر مسابقات این دوره از لیگ ملت‌ها بود. سرویس‌های اسلوونی باعث شد دریافت تیم ایران دچار مشکل شود و برخلاف ست اول که توپ‌ها به خوبی در اختیار معروف قرار می‌گرفت، این بار در شرایط سخت توپ به پاسور ایران می‌رسید و او نمی‌توانست از برنامه‌های متنوع در حمله استفاده کند. تنها نکته مثبت بازی تیم ایران در این ست، دفاع روی تور بود که همچون ست نخست امتیازات زیادی گرفت.

پنجمین باخت پیاپی؛ والیبال ایران مقابل اسلوونی هم تسلیم شد

ست سوم (ایران ۱۹ - اسلوونی ۲۵)

دریافت در تیم ایران بسیار ضعیف بود. در مقابل بازیکنان اسلوونی با توپ‌گیری، به خوبی از توپ‌های برگشتی استفاده می‌کردند. در میانه‌های ست و به دنبال چند اشتباه از کاظمی و معروف، بردیا سعادت و جواد کریمی به جای آنها وارد زمین شدند ولی فرصتی برای جبران فاصله امتیازی زیاد باقی نمانده بود.

پنجمین باخت پیاپی؛ والیبال ایران مقابل اسلوونی هم تسلیم شد

ست چهارم (ایران ۳۰ - اسلوونی ۳۲)

از آغاز ست چهارم معروف و کاظمی به جای خود برگشتند. عملکرد تیم ایران در این ست به مراتب بهتر از ست‌های دوم و سوم شد اما اسلوونی با عملکرد عالی در زدن سرویس و نمایش کم‌اشتباه در حمله و البته در نهایت هم شانس، پیروز ست چهارم و برنده کل بازی شد.

پنجمین باخت پیاپی؛ والیبال ایران مقابل اسلوونی هم تسلیم شد

برنامه و نتایج مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها به وقت تهران

ایران صفر - ژاپن ۳

ایران یک - روسیه ۳

ایران ۳ - هلند صفر

ایران ۳ - کانادا یک

ایران ۳ - ایتالیا یک

ایران ۳ - بلغارستان صفر

ایران ۳ - آمریکا صفر

ایران ۲ - صربستان ۳

ایران ۲ - آلمان ۳

ایران ۲ - استرالیا ۳

ایران ۱ - برزیل ۳

ایران ۱ - اسلوونی ۳

دوشنبه ۳۱ خرداد، ساعت ۱۵:۳۰، ایران - فرانسه

سه‌شنبه اول تیر، ساعت ۱۷:۳۰، ایران - لهستان

چهارشنبه ۲ تیر، ساعت ۱۸:۳۰، ایران - آرژانتین

نظر شما