شناسهٔ خبر: 47830341 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارائه اظهارنامه مالیاتی مودیان صنفی تا ۱۵ تیرماه تمدید شد

اتاق اصناف ایران اعلام کرد که مهلت ارائه اظهار نامه مالیاتی مودیان صنفی تا ۱۵ تیرماه سال جاری تمدید شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،اتاق اصناف ایران در پی رایزنی ها، مکاتبات و درخواست‌های مکرر از ستاد ملی کرونا و برگزاری جلسات متعدد با معاون اقتصادی رئیس جمهور و همراهی دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی و همچنین امیدعلی پارسا رئیس سازمان امورمالیاتی به اطلاع می‌رساند مهلت ارائه اظهار نامه مالیاتی مودیان صنفی تا ۱۵ تیرماه سال جاری تمدید شد.

بر این اساس مودیان صنفی، صاحبان مشاغل و کسب‌وکار‌ها تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند، ضمن مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی intamedia.ir نسبت به ارایه اظهارنامه مالیاتی و یا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم اقدام نموده و از تسهیلات و معافیت‌های قانونی بهره‌مند گردند. امیدواریم اصناف بتوانند در زمان بندی اعلام شده در جهت ارائه اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.

شایان ذکر است در توافقی که بین اتاق اصناف ایران با مسئولان سازمان امورمالیاتی هفته گذشته در خصوص تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات صورت گرفت؛ شرایط ویژه‌ای به لحاظ موقعیت و خسارت‌های وارده به صنوف آسیب دیده بابت کرونا لحاظ شده و حمایت‌ها و مساعدت‌های مناسبی در این خصوص در نظر گرفته شده است.

همچنین مصوبات موثری در حوزه مالیات، بانک و بیمه در حمایت از اصناف بر اساس پیشنهادات اتاق اصناف ایران در هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۸ تصویب و ابلاغ شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما