شناسهٔ خبر: 47825415 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

با حضور رئیس جمهور صورت گرفت

بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت بهداشت و شهرداری تهران آغاز شد

رکنا: بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت بهداشت‌درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران با ارزش سرمایه‌گذاری 3 هزار و 214 میلیارد تومان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهوری انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، حسن روحانی در 73 هفته افتتاح‌ طرح‌ها، طرح وزارت بهداشت با عنوان #هر_خانه_یک_پایگاه_سلامت در استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران و قم را به ارزش ۳ هزار و ۲۱۴ میلیارد تومان افتتاح کرد.

در طرح افتتاح امروز، یک هزار و ۷۷ تخت بیمارستانی به بهره‌برداری رسید که ۵۲۸ تخت در بیمارستان فیروزآبادی شهرری، ۱۳۵ تخت در بیمارستان جایگزین لنگرود، ۹۶ تخت در بیمارستان آذرشهر، ۹۰ تخت در بیمارستان تکاب و ۲۱۸ تخت در بیمارستان بخش خصوصی مادر قم است.

رییس جمهوری همچنین امروز با فرمان ویدئو کنفراسی، دو ایستگاه مترو مدافعان سلامت و شهرک آزمایش از طرح‌های شهرداری تهران را هم افتتاح کرد. براساس این گزارش، در مجموع این طرح‌ها برای ۲ هزار و ۶۸۰ نفر اشتغالزایی شده است.

گام محکم دولت تدبیر و امید در سال گذشته و در اوج جدال با ویروس کرونا، افتتاح هشت بیمارستان و مرکز درمانی با ظرفیت ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی بوده، بیمارستان‌هایی که در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، مازندران، تهران، گیلان، اصفهان و سیستان و بلوچستان و با حضور رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

با بهره برداری از این پروژه‌ها، بیش از ۱۲۵ هزار مترمربع و همچنین ۱۴۰۰ تخت به فضای درمانی و بهداشتی کشور افزوده شد و این پروژه‌ها با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی و همچنین کمک خیرین حوزه سلامت ساخته شدند و کل اعتبار هزینه‌ شده در این پروژه‌ها ۶۴۰۰ میلیارد ریال با اشتغال زایی بیش از ۳۷۰۰ نفر بوده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
منبع:ایرنا

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما