شناسهٔ خبر: 47825268 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۳۱۳ شعبه اخذ رای آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند/ انتخابات شورا در همدان تمام‌الکترونیک است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت: ۳۱۳ شعبه اخذ رای آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،فاطمه حبیبی رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان از آمادگی شهرستان همدان برای برگزاری انتخابات خبر داد و افزود: در انتخابات ۱۴۰۰ که همزمان دو انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود، ۳۱۳ شعبه اخذ رای در شهرستان همدان فعال خواهند بود.

او اظهار داشت: از ۳۱۳ شعبه اخذ رای ۲۰۱ شعبه ثابت و ۱۱ شعبه سیار، ۶ شعبه در شهر مریانج، ۶ شعبه در شهر جورقان و در شهر قهاوند ۳ شعبه ثابت فعال خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان بیان کرد: در بخش مرکزی همدان ۴۷ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه سیار و در بخش شراء نیز ۲۲ شعبه ثابت و ۷ شعبه سیار اخذ رای را در مناطق روستایی انجام خواهند داد.

او با اشاره به اینکه در شهر‌های مریانج، جورقان و قهاوند اخذ رای به صورت دستی انجام خواهد شد گفت: در روند رای‌گیری شعب اخذ رای، فرد رای دهنده وارد شعبه شده و در مرحله نخست شناسنامه فرد بررسی و در مرحله بعد با ارائه کارت ملی هویت وی توسط دستگاه‌های احراز هویت بررسی شده و در صورت احراز هویت تعرفه رای برای هر دو انتخابات به رای دهنده صادر می‌شود و فرد می‌تواند رای خود را داخل صندوق بیاندازد.

حبیبی با بیان اینکه در شهر همدان انتخابات شورا به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود گفت: پس از احراز هویت، کارت تعرفه در اختیار رای‌دهنده قرار خواهد گرفت تا با مراجعه به صندوق الکترونیک و با وارد کردن کد نامزد یا نامزد‌های مورد نظر رای خود را ثبت کند.

او با اشاره به اینکه همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی توسط رای دهنده الزامی است عنوان کرد: با انصراف تعدادی از نامزد‌های انتخابات شورا در شهر همدان تعداد نهایی نامزد‌ها در حال حاضر ۲۸۳ نفر است.
انتهای پیام/ج

نظر شما