شناسهٔ خبر: 47823906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بوشهری‌ها وفاداری خود به نظام را تکرار خواهند کرد

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مردم بوشهر همچون حماسه‌های پر شکوه تاریخ خود بر اساس اطاعت از ولایت بار دیگر وفاداری و ولایتمداری با پیشینه پر افتخار خویش را تکرار خواهد نمود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در رابطه با انتخابات اظهار داشت: بی تردید ولایتمداری و پیروی از هدایت‌های ولیّ الأمر واجب شرعی و طریق رضایت الهی و ضامن رستگاری و سعادت در دنیا و آخرت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: همواره در تاریخ حیات انسانی حرکت در صراط مستقیم ولایت مسیر میل به موفقیت و تخلف از آن مایه سقوط شخصی و اجتماعی جامعه بشری بوده است و کتاب تاریخ ورق به ورق گواه صادق بر این موضوع مهم و سرنوشت ساز است.

امام جمعه شهر بوشهر بیان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یک قیام الهی در راستای تحقق تمامی اهداف انبیا و اولیای خداوند برای نجات و کمال انسان است و طریق تحقق آن پیروی از رهبریت و جهاد با تمام وجود در این عرصه است.

وی تصریح کرد: پیام سراسر هدایت آفرین، بصیرت زا و دعوت گر به خیر و صلاح آن مقام معظم درباره حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هجری شمسی بلاغی مبین جهت اقتدار دینی و ملی بر تمامی عرصه‌های حیاتی ایران انقلابی و اسلامی بود که بر همگان حضور در صحنه سرنوشت ساز انتخابات لازم و واجب نمود.

صفایی بوشهری عنوان کرد: مردم استان ولایتمدار بوشهر همچون حماسه‌های پر شکوه تاریخ خود بر اساس اطاعت از ولایت و امتثال فرامین و منویات آن رهبر فرزانه و بزرگوار با تمام وجود در این جهاد سیاسی شرکت کرده و بار دیگر وفاداری و ولایتمداری با پیشینه پر افتخار خویش را تکرار خواهد نمود و همچون دفاع مقدس در این جبهه سرنوشت ساز حضوری حماسی و نمایان خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما