شناسهٔ خبر: 47822827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روبن برای دومین مرتبه بازنشسته می شود؟

بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال هلند ممکن است برای دومین مرتبه کفش هایش را بیاویزد و بازنشسته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، آرین روبن احتمال دارد تا چندی دیگر به فعالیتش به عنوان بازیکن فوتبال خاتمه دهد.

او قبلا هم یک بار این کار را کرده اما بعد به مستطیل سبز بازگشته است. با این حال «مارک یان فلدروس»، مدیر فنی تیم خرونینخن هلند می گوید ستاره قدیمی این روزها حال فکر است تا تصمیم بگیرد بازی کردن را برای همیشه «فوتبال بازی کردن» را کناربگذارد.

*اظهارات مدیر فنی خرونینخن

این مقام به ESPN گفت:متاسفانه آرین می خواهد مطلبی را اعلام کند. می توانم  بگویم که در این مورد ما با هم صحبت کرده ایم. روبن چند هفته قبل با خانواده اش به تعطیلات رفت تا فکرکند و بهتر بتواند تصمیم بگیرد.

فلدروس افزود:البته هنوز تصمیمش را نگرفته چون از یک طرف می خواهد فوتبال بازی کند و همه هم این موضوع را می فهمند. دلش می خواهد بازهم به مستطیل سبز برود و ورزشگاهی پر از تماشاچی را ببیند. از طرف دیگر سن او بالا و زخم های کهنه ایی دارد. همه ما می دانیم که واقعا چه سال سختی داشته است. حالا هم برایش سخت است که تصمیم گیری نهایی را انجام دهد.

*دومین بازنشستگی 

این مقام در حالی چنین سخن گفت که روبن تا سال 2019 که عضو بایرن مونیخ آلمان بود، اعلام کرد کفش هایش را می آویزد و بازنشسته می شود.

او دوره دوری از فوتبال را آغاز کرد اما در تابستان گذشته بعد از 12 ماه بازنشستگی و نداشتن هیچ فعالیت فوتبالی، اعلام کرد دومرتبه به زمین بازمی گردد که بازی کند. به همین خاطر پیشنهاد تیم خرونینخن را قبول کرد.

در فصل اخیر ستاره 37 ساله گرفتار مصدومیت های زیادی شد و تنها در 7 بازی برای تیمش به میدان رفت و 2 پاس گل داد.

انتهای پیام/ش

نظر شما