شناسهٔ خبر: 47821656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرداخت ۱۰ میلیارد تومان حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان همدانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در همدان گفت: ۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان حق بیمه تامین اجتماعی برای مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

علی بحیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پرداخت حق بیمه مددجویان، تضمین آینده آن‌ها، دریافت حقوق پس از دوران بازنشستگی، خودکفا شدن و خارج شدن از چرخه حمایتی امداد اظهار کرد: ۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۴ هزار و ۵۶۵ مددجوی تحت حمایت واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۴۹۹ زن سرپرست خانوار دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند گفت: برای ۲ هزار و ۶۶ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی نیز بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در همدان عنوان کرد: افراد تحت حمایت دارای بیمه پس از ۱۰ سال سابقه پرداخت بیمه و داشتن سن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته می‌شوند.

وی تعداد بیمه‌شدگان عشایر روستایی را ۹۹۱ نفر و تعداد بازنشسته، مستمری بگیر و خودکفا شده‌ها را  ۵۳۹ نفر اعلام کرد و ادامه داد: مددجویان این نهاد پس از بازنشستگی از مستمری و دفترچه بیمه درمانی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به تحت حمایت بودن ۳۰ هزار خانوار سالمند گفت: در طول سال به این افراد سایر خدمات حمایتی، سبد غذایی، سبد بهداشتی، آموزش‌های مختلف در زمینه تغذیه و بهداشت، خدمات درمانی و انجام معاینات اولیه پزشکی مانند آزمودن فشارخون و قند خون نیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما