شناسهٔ خبر: 47821626 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد:

یکی از راه‌های تقویت نظام حضور آگاهانه در پای صندوق رای است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: یکی از راه‌های تقویت نظام حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست بصیرتی نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی این استان، تقویت نظام اسلامی را مهمترین و بالاترین معروف دانست و اظهار داشت: یکی از راه‌های تقویت نظام حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای است.

او افزود: انتخابات عرصه مهم و سرنوشت‌سازی است که می‌تواند تحولات اساسی در کشور رقم بزند از همین رو اهمیت بالایی دارد و باید تا می‌توان در این عرصه حضور پررنگ و اثرگذاری داشت.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام به وجود برخی مشکلات در کشور اشاره و اضافه کرد: این مشکلات را ذات جمهوری اسلامی و حکومت به وجود نیاورده است بلکه بی‌تدبیری برخی مسوولان آن را رقم زده است که می‌توان با انتخاب افراد اصلح در انتخابات این مشکل را اصلاح و روند رو به رشدی را برای کشور شکل داد.

او ادامه داد: از همین رو انتخاب فرد اصلح در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز هستند نامزد‌هایی که از صلاحیت لازم برخوردار باشند و می‌توان به توانمندی آن‌ها دل بست.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر مطالبه‌گری دانش‌آموزان در راستای حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: دانش‎آموزانی که به سن قانونی برای شرکت در انتخابات نرسیده‌اند می‌توانند با تشویق خانواده‌ها و دوستان، تکلیف خود را در این عرصه انجام دهند.

او افزود: دانش‌آموزانی هم که به سن قانونی رسیده اند نیز همراه با خانواده‌های خود در انتخابات شرکت کنند و در خلق حماسه‌ای بزرگ مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام، تربیت در جامعه اسلامی را از نعمت‌های بزرگ دانست و خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما این فرصت را در اختیار دارید که دوران نوجوانی و جوانی خود را که دوران بسیار مهمی است در جامعه اسلامی شکل دهید و خود را برای نقش‌آفرینی در آینده انقلاب اسلامی آماده کنید.

انتهای پیام/ف

نظر شما