شناسهٔ خبر: 47821622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاصی؛

نماینده مجلس: افراد ناراضی از مشکلات اقتصادی در انتخابات شرکت کنند

کاشان - ایرنا - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در صورت شرکت نکردن در انتخابات، مشکلات اقتصادی همچنان پایدار می‌ماند، گفت: افراد ناراضی از این مشکلات در انتخابات شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

سید جواد ساداتی‌نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی سبب بروز مشکل و دشواری برای مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی شده است، افزود: شنیده می‌شود برخی‌ها ناراضی هستند و حتی به همین دلیل علاقه‌ای به حضور در انتخابات ندارند.

به گفته وی، علاقه نداشتن به حضور در انتخابات خودش عامل ایجاد مشکلات اقتصادی موجود و پایداری آن در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی است.

وی با تاکید بر اینکه به طور منطقی هموطنان ناراضی از شرایط اقتصادی باید برای شرکت در انتخابات شرکت کنند، اظهار داشت: آنان با حضور خود حرفشان را بزنند و در آینده روشن و سرنوشت خود و فرزندانشان اثرگذار شوند.

رییس کمیسیون کشاورزی،آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در صورت دقت در انتخاب، می‌توان مشکلات را با انتخاب خوب رفع کرد.

وی ادامه داد: ایران به طور حتم کشوری ثروتمند با دارای منابع ارزشمندی است که مدیریت مطلوب، حضور مردم و مردمی کردن اقتصاد را می‌طلبد.

ساداتی‌نژاد اضافه کرد: با سپردن کارها به مردم و مشارکت واقعی آنان ایران شرایط اقتصادی و معیشتی حتمی بهتر می‌شود و جایگاه ایران و ایرانی اعتلا می‌یابد.

وی، امسال و برهه کنونی را روزهای مهم و سرنوشت‌ساز برای مردم ایران عنوان کرد و گفت: انتخابات رییس جمهوری به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادها و اتفاقات هر کشوری در همه دنیا حائز اهمیت است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات ایران نیز به دلیل اینکه مردم در چگونگی اداره آینده کشورشان تصمیم بگیرند بسیار مهم و حیاتی است.

به گفته وی، روز جمعه (فردا) همه با هم به صورت حداکثری برای سرافرازی و سربلندی کشورمان در انتخابات شرکت‌ خواهیم کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نظر شما