شناسهٔ خبر: 47821617 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دعوت وزیر علوم و بنیاد شهید از مردم برای شرکت در انتخابات

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی همه اقشار جامعه، بویژه خانواده بزرگ آموزش عالی، اساتید و دانشجویان را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی چهار شنبه شب در این پیام افزود:‌ بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز این سرزمین کهن برای حفظ و پایداری آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی یعنی؛ استقلال، آزادی و جمهوریت حضور خود را پیوسته اثبات کرده است. بی گمان این حضور و نقش آفرینی در نقطه های خاص تاریخی اهمیت و جایگاه ممتازی دارد.

انتخابات از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخارآفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم. مشارکت در انتخابات پیش رو نیز می تواند بیانگر یکپارچگی و علاقه مردم به اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان باشد.

همه باید در جهت تحقق مشارکت حداکثری تلاش نماییم. چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رای؛ حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد؛ و از این منظر همه مردم عزیز، به ویژه یکایک اعضای محترم خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور را به حضور در این انتخابات دعوت می‌کنم.

** دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای از جامعه معزز ایثارگری و عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی برای حضور گسترده و حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

دراین اطلاعیه‌ آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه‌های جمهوریت و اسلامیت بنا شده است و ملت بزرگ ایران در مقاطع مختلف از ارکان این نظام پاسداری کرده‌اند. خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز پیشایش مردم با صبر و ایثار خود برای حفاظت از ارکان و دستاوردهای این نظام مقدس از جمله مردم سالاری دینی تلاش کرده‌اند و در این راه و در بزنگاه‌های تاریخی حضوری مثال‌ زدنی و سرنوشت‌ساز داشته است.

اینک ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی در آستانه آزمونی دیگر قرار گرفته است که نتیجه آن با حضوری با شکوه آینده درخشان ایران اسلامی را رقم خواهد زد. ملتی که با پایبندی به ارزش‌های والای دینی و به تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همواره در تمامی عرصه‌ها و از جمله انتخابات که رویدادی مهم و سرنوشت‌ ساز است، حضور داشته‌اند و به یقین در انتخابات 28 خرداد ماه نیز حماسه‌ای ماندگار و افتخارآفرین رقم خواهد زد.

بدون تردید حضورگسترده مردم بیدار و آگاه در انتخابات پیش رو دستاوردهای عظیمی همچون شکست و مأیوس شدن بد خواهان و دشمنان مردم و نظام اسلامی، تقویت اتحاد و امنیت ملی، افزایش خودباوری و قدرت در عرصه‌های بین‌المللی، تشکیل دولتی قوی و کارآمد و در نهایت روزهایی درخشان برای ایران اسلامی به همراه خواهد داشت.

بنیاد شهید و امور ایثارگران از ملت غیور ایران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران که همیشه در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال و سازنده داشته‌اند دعوت می‌نماید در این انتخابات، پرشورتر از همیشه شرکت نموده و پایداری و اقتدار ایران اسلامی را به همگان نشان دهند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 28 خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما