شناسهٔ خبر: 47821609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام‌جمعه مهریز: مهمترین ویژگی نامزد اصلح عدالت‌خواهی است

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: مهمترین ویزگی نامزد اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری، داشتن روحیه عدالت‌خواهی است که باید به دنبال آن بود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اهمیت انتخابات و شاخص‌های فرد اصلح اشاره کرد و افزود: مدیریت و کفایت، تقوا، مبارزه با فساد، انقلابی و جهادی بودن، معتقد به توانمندی‌های داخل کشور ، معتقد به جوانان گرایی، مردمی و امیدوار بودن جزو دیگر شاخص‌های فرد اصلح است .

وی با بیان اینکه کشور در حساس‌ترین مقطع تاریخی برای پیشرفت و امنیت، احتیاج به اقتدار بیش از هر زمان دیگری دارد ،ادامه داد: تاریخ ثابت کرد که یک ایرانی غیور هیچ وقت در ضرورت تحصیل اقتدار برای کشور و در کسب امنیت و پیشرفت حاصل از اقتدار تردیدی ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز با قدردانی از بصیرت مردم در شرایط مختلف اظهار کرد: هیچ اقتداری برای کشور بالاتر از حضور مردم عزیز در صحنه و در پای صندوق‌های رای نیست و باید همه به وظیفه ملی و دینی خود فردا جمعه عمل کنند .

محی‌الدینی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه باید تلاش  و ایران  را قوی کنیم  و کشوری که دشمنی‌های زیاده‌خواهان را می‌بیند باید خودش را قوی تر کند و حضور حداکثری در انتخابات ما را قوی و چشم بدخواهان و دشمنان این نظام را کور می کند.

امام‌جمعه مهریز تصریح کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا هر کدام در جایگاه خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم این شهرستان پس از انجام بررسی‌های لازم به انتخاب فرد اصلح رای می‌دهند و اقتدار خود را ثابت می‌کنند.

محی‌الدینی گفت: از همه مردم منطقه دعوت می‌کنم برای آنکه دولتی قوی داشته باشیم و امنیت و آبرو و قدرت بیشتری در بازوان اجرایی کشور به ارمغان دمیده شود  بار یکدیگر در روز انتخابات در پای صندوق‌ها حاضر شوند و از آب و خاک این سرزمین که قطعه قطعه آن گلگون به خون مطهر شهداست دفاع کنند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری ۲۸ خردادماه جاری همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در استان یزد نیز برگزار می‌شود .

 یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

در یزد  ۲۴ شورای شهر و ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

حدود ۲۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات با ستاد یادشده همکاری دارند .

در این دوره از انتخابات ۷۳۳ هزار نفر در استان یزد واجد شرایط حق رای هستند. 

نظر شما