شناسهٔ خبر: 47821603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شاکری: نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشیم

علی قورچیان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات وظیفه انقلابی و اجتماعی ما است، تاکید کرد: نمی توانیم نسبت به انتخابات بی تفاوت باشیم.

صاحب‌خبر -

اقبال شاکری در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و تاثیر آن بر آینده کشور بیان کرد: مردم در انتخابات گذشته رای بالایی به دولت فعلی دادند و به کارآمدی این دولت اعتماد کردند اما متاسفانه با کوتاهی هایی که در صحنه عمل اتفاق افتاد روز به روز شرایط زندگی مردم سخت تر شد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: متاسفانه فشار بر معیشت مردم، اتفاقات بازار ارز، سکه، مسکن، خودرو و بورس به اعتماد مردم لطمه وارد ساخته است‌. ما دیدیم که مردم با چه شور و شوقی پای صندوق رای آمدند اما کوتاهی دولت در تحقق وعده هایش به اعتماد مردم آسیب زده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاندیداهای این دوره انتخابات در فرصتی که داشتند صحبت های خود را با مردم کرده و هر کدام برنامه هایی ارائه داده اند، اکنون نوبت ماست که فردی اصلح و کارآمد را انتخاب کنیم تا بتواند در مسیر درست در جهت حل مشکلات کشور گام بردارد. انتخاب فرد اصلح وظیفه انقلابی و دینی ما است. همانطوری که در محیط خانه و محیط کار مسئولیتی بر عهده داریم در جامعه و نسبت به کشورمان نیز انتخاب فردی کارآمد بر عهده ما است.

وی تاکید کرد: نمی توانیم نسبت به انتخابات بی تفاوت باشیم. اکنون زمان انتخاب یک مدیر اجرایی برای چهار سال آینده است. باید همه در صحنه حاضر شویم و با حضور در پای صندوق های رای به فردی رای دهیم که از کارآمدی لازم برای پیمودن مسیر صحیح در حل مشکلات برخوردار باشد. حضور حداکثری در پای صندوق های رای برای اقتدار کشور در سطح بین المللی نیز حائز اهمیت است.

شاکری در پایان با بیان اینکه ما باید در صحنه انتخابات حاضر شویم و صحنه را برای دشمنان خالی نخواهیم گذاشت، گفت: تجربه ثابت کرده که علی رغم تبلیغات گسترده رسانه های بیگانه و برخی از افراد نادان داخلی، مردم همواره در لحظات حساس در صحنه حاضر شده و پای نظام ایستاده اند.

انتهای پیام

نظر شما