شناسهٔ خبر: 47821592 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دعوت وزیر علوم از دانشگاهیان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی همه اقشار جامعه، به ویژه خانواده بزرگ آموزش عالی، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری را برای حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، متن پیام دکتر منصور غلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز این سرزمین کهن برای حفظ و پایداری آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوریت حضور خود را پیوسته اثبات کرده است. بی گمان این حضور و نقش آفرینی در نقطه های خاص تاریخی اهمیت و جایگاه ممتازی دارد.

انتخابات از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخارآفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم. مشارکت در انتخابات پیش رو نیز می تواند بیانگر یکپارچگی و علاقه مردم به اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان باشد.

همه باید در جهت تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنیم. چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رای، حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد و از این منظر همه مردم عزیز، به ویژه یکایک اعضای محترم خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور را به حضور در این انتخابات دعوت می‌کنم.

انشاالله به لطف الهی و با حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر، هوشمندی، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.»

انتهای پیام

نظر شما