شناسهٔ خبر: 47821321 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کارهای پر درآمد و بدون تجربه در جهان را بشناسید

در این گزارش ما هفت شغل پردرآمد را بررسی می‌کنیم که به هیچ تجربه‌ای نیاز ندارند!

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مشاغلی که نیاز به تجربه ندارند طبق مطالعه انجام شده توسط The Interview Guys مشاغل پردرآمد زیادی در دسترس هستند که نیازی به تجربه ندارند! در این گزارش ما هفت شغل پردرآمد را بررسی می‌کنیم که به هیچ تجربه‌ای نیاز ندارند!

وبلاگ نویس آنلاین

وبلاگ نویس هیچ تجربه بالقوه‌ای برای این شغل با درآمد بالا لازم ندارد. کیت سورنسن وبلاگ نویس موفق در مامزکاروینگ و کاپون‌کاروینگز می‌گوید که او بیش از صدهزار دلار در سال به عنوان یک مادر خانه دار کار می‌کند. امروزه بسیاری از سیستم عامل‌های آنلاین مانند WordPress و Blogger وبلاگ نویسی و ایجاد محتوا را به صورت رایگان ارائه می‌دهند. با تلاش مداوم و بهبود محتوا، مداوم این وبلاگ‌های موفق می‌توانند منبع درآمد بالایی برای صاحبان آن‌ها باشند.

بن واکر، مدیر عامل شرکت Transcription Outsourcing LLC می‌گوید: ما برخی از مشترکین را داریم که سالانه بیش از ۵۰، ۰۰۰ دلار درآمد کسب می‌کنند و هیچ تجربه‌ای قبل از شروع کار با ما ندارند. مطمئناً، مانند اکثر مشاغل، شما باید مهارت را یاد بگیرید و رسیدن به آن حقوق سالانه زمان می‌برد.

رونویسی

بن واکر، مدیر عامل شرکت Transcription Outsourcing LLC، می‌گوید: ما برخی از مشترکین را داریم که سالانه بیش از ۵۰، ۰۰۰ دلار درآمد کسب می‌کنند و هیچ تجربه‌ای قبل از شروع کار با ما ندارند. مطمئناً مانند اکثر مشاغل، شما باید مهارت را یاد بگیرید و رسیدن به آن حقوق سالانه زمان می‌برد.

کارهای پر درآمد و بدون تجربه در جهان


مامور فروش

به گزارش Power Home Remodeling، بزرگترین شرکت بازسازی منازل در فضای باز در آمریکا یک فروشنده برای انجام تجارت نیازی به تجربه قبلی ندارد. وی افزود که داشتن مدرک دانشگاهی نیز برای این شغل الزامی نیست.

کارهای پر درآمد و بدون تجربه در جهان

دلال مسکن

سرمایه گذار املاک و مستغلات یکی از بهترین شغل‌های بدون درآمد قبلی، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است؛ و شما می‌توانید پس از خواندن، جستجوی آنلاین و استفاده از عقل سلیم، به راحتی شروع به سرمایه گذاری در املاک اجاره‌ای یا انواع دیگر املاک کنید.

این شغل بسیار بدیهی است و می‌تواند بسیار پردرآمد باشد و برای شروع به تجربه نیاز ندارد. برای تبدیل شدن به یک بنگاه املاک و مستغلات، باید ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید و به مجموعه مهارت‌های مناسب، از جمله صبر، استقامت و مهارت‌های فردی مجهز باشید.

کارهای پر درآمد و بدون تجربه در جهان

مترجم

مترجم آزاد یکی از اولین مشاغل آنلاین مجاز در بازار است و تا به امروز با "جهانی" شدن و رشد صنعت ادامه دارد. هرکسی که دانش دو زبان داشته باشد می‌تواند این کار را انجام دهد. اگر مهارت زبانی خوبی داشته باشید، می‌توانید درآمد زیادی را برای ترجمه بدون تجربه کاری قبلی کسب کنید.

کارهای پر درآمد و بدون تجربه در جهان

ویراستار آنلاین

ویراستار آنلاین کار دیگری که برای شروع نیازی به تجربه ندارید! تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که اصول گرامر و هجی زبان را برای زبانی که قصد کار با آن را دارید فرا بگیرید. همچنین بسیاری از دوره ها، حتی دوره‌های رایگان، به صورت آنلاین گواهینامه‌های معتبر تصحیح ارائه می‌دهند. در این شغل، نیازی به نوشتن مطالب شخصی ندارید، لازم است نوشته‌های وی را مرور کرده و اصلاح کنید تا هجی یا غلط نوشتاری را از متن حذف کنید. در حالت ایده آل، یک اصلاح کننده آنلاین می‌تواند سالانه بین ۴۴، ۹۵۴ تا ۵۸، ۵۹۵ دلار درآمد کسب کند. همچنین اگر می‌خواهید رئیس خود باشید کار بسیار خوبی است.

کارهای پر درآمد و بدون تجربه در جهان

مسئول استخدام

یکی از مشاغل عصر جدید که به اندازه‌ای که به ویژگی‌های شخصیتی طبیعی نیاز دارد به تجربه نیاز ندارد: شرکت‌هایی هستند که به دنبال استخدام کننده برای انجام مصاحبه شغلی با کارمندان بالقوه احتیاج دارند. خصوصیات شخصی مورد نیاز مانند: انعطاف پذیری، دانایی، هوش در پرسیدن سوال و....

منبع :تابناک

انتهای پیام/

نظر شما