شناسهٔ خبر: 47821309 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس کیست؟!

از حالا شایعات مختلفی درخصوص نقل‌وانتقالات تابستانی شروع شده و نام پرسپولیس می‌تواند در صدر این شایعات قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

درحالی‌که ۷ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است، از حالا شایعات مختلفی درخصوص نقل‌وانتقالات تابستانی شروع شده و نام پرسپولیس می‌تواند در صدر این شایعات قرار بگیرد. یحیی گل‌محمدی مدتی قبل در گفتگو با همشهری به این موضوع اشاره کرد که باید اقدامات لازم را برای جذب چند بازیکن جدید آغاز کنند تا پرسپولیس تیم قوی‌تری برای فصل آینده داشته باشد. یکی از شایعاتی که این روز‌ها به شکل جدی به گوش می‌رسد، احتمال حضور پیام نیازمند در پرسپولیس است.

او چند سال پیش در پیکان با داوود فنایی مربی گلر‌های پرسپولیس کار کرده و رابطه‌ای بسیار صمیمی با این مربی دارد. از طرفی فنایی هم اعتقاد خاصی به نیازمند دارد و از گوشه و کنار شنیده می‌شود که دروازه‌بان سپاهان در تیررس کادرفنی پرسپولیس قرار گرفته است. این شایعه در حالی در محافل فوتبالی پیچیده که پرسپولیس بعد از رفتن علیرضا بیرانوند ، تصمیم به جذب حامد لک گرفت و این دروازه‌بان هم فصل موفقیت‌آمیزی را در پرسپولیس پشت سر گذاشته است. لک بدون شک یکی از بهترین فصول فوتبالش را در پرسپولیس سپری کرده، ولی اگر نیازمند به پرسپولیس بیاید، شرایط برای این دروازه‌بان تغییر خواهد کرد.

استفاده از ۲ گلرِ هم‌سطح قطعا برای پرسپولیس حاشیه ایجاد خواهد کرد و اگر نیازمند به پرسپولیس بیاید شاید لک تصمیم به جدایی بگیرد. با وجود این، جذب نیازمند می‌تواند یکی از اتفاقات جنجالی در فصل نقل‌وانتقالات باشد و طبیعتا سپاهان هم دوست ندارد ستاره ملی‌پوش خود را در تیم رقیب ببیند. دروازه‌بان سپاهان در تابستان یکی از چهره‌های پرسروصدای فصل نقل و انتقالات خواهد بود و باید دید شایعات در مورد حضور او در پرسپولیس رنگ حقیقت خواهد گرفت یا این دروازه‌بان مسیر دیگری را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

 

نظر شما