شناسهٔ خبر: 47821261 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بازنشر/ حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب ایجاد تحول در کشور می‌شود

سردار اشتری گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات، حرکت بزرگی انجام خواهند داد و این حضور باعث ایجاد تحول در کشور خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس، مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر اظهار داشت: ان‌شاءالله مردم با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح وظیفه خودشان را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات، حرکت بزرگی انجام خواهند داد و این حضور باعث ایجاد تحول در کشور خواهد شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در انتخابات پیش رو دو وظیفه مهم دارد، گفت: وظیفه اول تامین نظم و امنیت انتخابات است که برابر قانون به ناجا واگذار شده است.

سردار اشتری اضافه کرد: نیروی انتظامی از بهمن سال گذشته تاکنون در قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) با موضوع انتخابات با نگاه پیش بینی و پیشگیری و اشراف اطلاعاتی فعال است و امروز ناجا در حوزه‌های مختلف برای ایجاد یک انتخابات پرشور آمادگی کامل دارد.

فرمانده ناجا گفت: وظیفه دوم ناجا ایجاد بستری امن و آرام برای مشارکت حداکثری مردم و همه کارکنان و خانواده بزرگ ناجا در انتخابات است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما