شناسهٔ خبر: 47821256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حسین اسدی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

با قرعه سختی روبرو شدیم/ امیدوارم قدر این فرصت را بدانیم

علی شفیعی‌جم

مدیرعامل خیبر خرم آباد ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در جام حذفی شگفتی ساز شده و به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند.

صاحب‌خبر -

حسین اسدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و رویارویی خیبر در این مرحله از رقابت‌ها با ملوان بندرانزلی اظهار داشت: هم تیم خیبر و هم تیم ملوان جزو تیم های ریشه دار و با اصالت کشور هستند. ما هم به مردم شریف شهرستان بندرانزلی و هم به هواداران ملوان احترام می گذاریم و امیدواریم این رقابت سبب همدلی و نزدیک شدن دل‌های مردم دیار لرستان و شهر خرم آباد با مردم شریف بندرانزلی شود.

اسدی‌پور ادامه داد: واقعیت این است که سخت ترین قرعه ای که فکر می کردیم برای ما اتفاق افتاد. تحلیل و نظر کادر فنی تیم نیز این است که سخت ترین قرعه به تیم خیبر خورده و دلیل اینکه می گویم با قرعه سختی روبرو شده ایم این است که دو تیم از تیم های ریشه دار کشور هستند که ویژگی های خاص خودشان را دارند. هرچند ما در مسابقات لیگ یک توانستیم ملوان را در بندرانزلی و در زمین خودش شکست داده و برنده از زمین بازی خارج شویم اما جام حذفی جام شگفتی هاست و نمی شود که نتیجه بازی را از الان پیش بینی و قضاوت کرد.

او در واکنش به این موضوع که اگر خیبر موفق به شکست تیم ملوان شود به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد، گفت: کسی که یک روز بزرگ می شود باید روزی هم بزرگتر شود. ما خودمان را آماده کرده ایم که تیم در هر شرایط بازی منسجم و تماشاگرپسندی را از خود به نمایش بگذارد و اینکه چه تیمی در مرحله های بعدی رقیب و حریف ما باشد هیچ فرقی نمی کند.

مدیرعامل خیبر در پاسخ به اینکه چقدر امید دارد تا تیمش به لیگ برتر صعود کند، گفت: عبدالله ویسی را کل کشور می شناسند، او جزو مربیان بادانش کشورمان محسوب می شود و سابقه صعود به لیگ های بالاتر با تیم های مختلف را داشته است. امیدوار هستیم با تغییراتی که در تیم ایجاد شده و همچنین با توجه به اینکه بازیکنان باکیفیتی که به تیم اضافه شده اند بتوانیم با رسیدن به موفقیت پاسخگوی زحمات و الطاف مالک باشگاه دکتر مسعود عبدی و کادر فنی توانمندی که در اختیار داریم باشند. تیم خیبر بازیکنان خوبی را مخصوصا در نیم فصل دوم به خدمت گرفته و در اختیار دارد که امیدواریم از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم و قدر این فرصت را بدانیم. 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما