شناسهٔ خبر: 47821231 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حسین پور: حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام را تقویت می‌کند

علی قورچیان

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور بسیاری از تهدید های پیش رو خنثی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

کمال حسین پور در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و تاثیر آن بر زندگی مردم، بیان کرد: حضرت آقا در بیانات خود دو بار به این موضوع اشاره داشتند؛ در بار اول فرمودند افرادی که سخن نافذی بین مردم دارند لازم است به میدان آمده و مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کنند و در بار دوم نیز تاکید کردند علاوه بر افرادی که سخن نافذ دارند هرکس می تواند به اطرافیان خود این موضوع را گوشزد کرده و آن ها را برای حضور در انتخابات دعوت کند.

وی در ادامه اظهار کرد: باید از شیوه های مناسب برای تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات به اطرافیان خود استفاده کرده و از آن ها دعوت کنیم تا حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند. با برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور بسیاری از تهدیدهای پیش رو خنثی خواهد شد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات امری ضروری است. باید تعداد صندوق های رای و شعب اخذ رای افزایش یافته تا خیال مردم از بابت رعایت پروتکل های بهداشتی راحت باشد و از حضور در پای صندوق های رای نترسند. باید از تبلیغات مناسب از طریق صدا و سیما و فضای مجازی برای آگاهی بخشیدن به مردم برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده شود.

حسین پور در پایان تاکید کرد: باید توجه داشت که حضور حداکثری مردم در انتخابات مشروعیت نظام و اقتدار نظام را تقویت می کند. از سوی دیگر به دنیا این پیام را خواهد داد که مردم با همه مشکلات پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به دشمنان اثبات می کند مردم ایران در راه انقلاب با ثبات ایستاده و حتی جان خود را فدا خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما