شناسهٔ خبر: 47821197 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سفیر ایران در گرجستان : مشارکت در انتخابات مسئولیت مردم است

باکو – ایرنا –" اکبر قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان گفت : برگزاری انتخابات در ایران در 4 دهه گذشته زبان زد خاص و عام است و مشارکت در انتخابات و سرنوشت ایران، مسئولیت همه مردم است .

صاحب‌خبر -

  به گزارش ایرنا به نقل از سفارت کشورمان در گرجستان ،  قاسمی در گفت و گو با رسانه‌های ایرانی در تفلیس با اشاره به نقش مهم ایرانیان در اقصی نقاط جهان برای توسعه و ارتقای جایگاه ایران، اظهار داشت، برگزاری انتخابات در 4 دهه گذشته توسط ایرانیان، یک الگوی زبان زد برای خاص و عام است.  

وی افزود : رسالت ایرانیان در قبال نسل های آینده، با احساس مسئولیت هوشمندانه و مشارکت آنها در سرنوشت خود، متبلور خواهد شد.

 سفیر کشورمان در ادامه سخنان خود گفت : ایرانیان باید بدانند در چه جایگاه و موقعیتی قرار گرفته اند و بنابر این  بی توجهی، اهمال کاری و بی تفاوتی نسبت به توسعه کشور، جامعه و نسل های آینده، نابخشودنی است.

قاسمی تاکید کرد بنده در راستای ادامه زحمات سفرای قبلی امیدوارم با تکیه بر فضای همبستگی،گفتمان دوستانه و صمیمی‌ با ایرانیان و در راستای یک رسالت دسته جمعی بتوانیم در چهارچوب توسعه و ارتقای جایگاه ایران تلاش فعال تری  را ساماندهی نماییم .

نظر شما