شناسهٔ خبر: 47821176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات پاکسازی آثار تبلیغات کاندیداها در سنندج آغاز شد

سنندج - ایرنا - مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با پایان یافتن زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی چندین اکیپ از خدمات شهری مناطق عملیات پاکسازی پوسترهای انتخاباتی را از جداره های معابر و خیابان‌های اصلی سطح شهر آغاز کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شکور صلواتی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از رویدادهای مهم امسال برگزاری انتخابات ریاست جمهموری و شورای شهر  و روستا است و در این زمینه شهرداری سنندج همانند انتخابات دوره‌های گذشته تمام تمهیدات لازم برای برگزاری بهتر و پرشور این رویداد انجام داده است.

 وی افزود: در راستای مهیا کردن امکانات برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، سازمان سیما و منظر ۲۰ نقطه در سطح شهر را به منظور معرفی نامزدها و برنامه هایشان در نقاط مختلف شهر تعیین کرد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: علی رغم همه این تلاش‌ها همانند دوره های قبلی بسیاری از نامزدهای انتخاباتی  با چسپاندن پوسترهای تبلیغاتی بر جداره سطح شهر ، مبلمان پارکی و ایستگاه های اتوبوس باعث نارضایتی شهروندان شدند.

وی یادآور شد: در ایام تبلیغات، چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری در شهرداری مناطق و نواحی منفصل هرشب اقدام به پاکسازی تبلیغات غیر مجاز می‌کردند.

صلواتی اظهار داشت: همچنین با توجه به اینکه طبق قانون نامزدهای انتخاباتی از امروز مجاز به تبلیغات نیستند بنابراین چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری عملیات پاکسازی آثار تبلیغاتی در معابر و خیابان های اصلی سطح شهر را آغاز کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد، ظرف ۲ تا سه روز آینده بتوانیم تمام آثار تبلیغات غیر مجاز سطح شهر را پاکسازی و تنظیف کرده و شهری پاکیزه را تحویل شهروندان دهیم‌.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸خرداد برگزار می‌شود.

نظر شما