شناسهٔ خبر: 47821168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت بهتری را برای کشور رقم می‌زند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات دستاوردهای داخلی و بین‌المللی متعددی دارد و می‌تواند سرنوشت بهتری را برای کشور رقم بزند.

صاحب‌خبر -

اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با دعوت از همه آحاد مردم این استان برای حضور حداکثری و پر شور در انتخابات ۲۸ خرداد، افزود:تمامی امکانات، تجهیزات و عوامل انسانی مورد نیاز برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن در استان فراهم شده است و امید می‌رود مردم استان نیز با حضور حداکثری خود در خلق حماسه ۲۸ خرداد همانند دوره‌های گذشته نقش پررنگی داشته باشند.

وی، رسالت وزارت کشور در برگزاری انتخابات را تامین امنیت و سلامت دانست و گفت: در راستای ایفای این رسالت تمام توان استان به کار گرفته شده است و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط شیوع کرونا پیش‌بینی شده است.

عباسی از استقرار ۹۳۹ شعبه اخذ رای در استان برای انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد و گفت: برای برگزاری انتخابات بیش از ۲۰ هزار نفر در استان به عنوان اعضای اجرایی، نظارتی و بازرس مشارکت می‌کنند.

عباسی خاطر نشان کرد: ۲ دستگاه بالگرد برای مناطق سخت‌گذر نیز تامین شده و در هر شهرستان یک گروه برای رای‌گیری از بیماران مبتلا به کرونا نیز در نظر گرفته شده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به حضور حداکثری و پر شور مردم این استان در پای صندوق‌های رای، افزود: مردم چهارمحال و بختیاری همواره در هر یک از دوره‌های انتخابات، مشارکتی بالاتر از میانگین کشوری داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود در این دوره نیز درصد بالایی از مشارکت در استان به ثبت برسد.

عباسی انتقاد برخی از مردم به وضع موجود و دلخوری‌ از مشکلات و تنگناهای کشور را به جا دانست و گفت: بی‌شک مسوولان نیز به وجود ضعف‌ها و مشکلاتی نظیر گرانی، تورم و بیکاری آگاه هستند اما راهکار رفع این مشکلات در شرکت نکردن در انتخابات نیست بلکه ضروری است تا برای تقویت نظام، ایجاد پشتوانه برای مسوولان در پیشبرد برنامه‌ها و اعمال قدرت کشور در منطقه و جهان در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و به موقع نیز نقد خود را به مسوولان ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد: تک تک مردم استان اگر سرنوشت خود را مهم بدانند و در برابر آینده خود و کشورشان احساس مسئولیت کنند بی‌شک در انتخابات شرکت می‌کنند تا نفع این حضور در ابتدا به خودشان و سپس به نظام و کشور بازگردد.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما