شناسهٔ خبر: 47821158 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

قاضی زاده هاشمی:

کناره گیری باید بر اساس خرد جمعی صورت گیرد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کناره گیری هر یک از نامزدها و اجماع آنان باید بر اساس تصمیم، مشورت و خرد جمعی صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صداوسیما، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی پس از برنامه گفتگوی ویژه خبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال انصراف و کناره گیری اش افزود: از آقایان جلیلی و زاکانی که تصمیم خود را برای انصراف گرفتند قدردانی می‌کنم و البته برای اینکه فرد یا افرادی انصراف دهند باید نامزدها با هم بنشینند، مشورت و گفتگو کنند بعد تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: البته حتماً اجماع و رأی بالای یک رئیس جمهور بسیار مهم است از آن طرف هم وجود تنوع انتخاب در میان نامزدها نیز برای مردم باعث تنوع سلایق می‌شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: ما حتماً به دنبال این هستیم که یک هم افزایی و اجماعی شکل بگیرد و از سویی دیگر مشارکت مردم هم بالا باشد البته من روز اول هم گفتم که مستقل آمده ام و به عنوان جوان‌ترین نامزد برنامه‌های مفصلی برای کشور دارم.

وی تأکید کرد: مهم تغییر مدل حکمرانی و مدیریت کشور است و نباید در اداره کشور نگاه بخشی و صرفاً تغییر افراد داشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: از سراسر کشور جوانان و قشرهای گوناگونی به ما روی آوردند و استقبال کردند و ما هم از همه آنان بابت ابراز لطف و همچنین اعلام مشارکتشان در انتخابات بسیار ممنونیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت عدم موفقیت در انتخابات آیا برنامه خودتان را به رئیس جمهور منتخب می‌دهید افزود: ما برنامه‌هایمان را در قالب کتاب از همان ابتدا منتشر کردیم اتفاقاً دوستانی که با ما همکاری کردند اکنون نیز با ستادهای دیگر نامزدها همکاری و به آنان کمک می‌کنند و ما قطعاً در آینده نقش هم افزایی برای پیشبرد امور کشور و رفع مشکلات خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما