شناسهٔ خبر: 47821157 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

استقلال دیاباته را جریمه مالی سنگین می‌کند؟!

قانونی در تیم‌های لیگ برتری و حتی رده های پایین تر وجود داشته که بازیکنان و حتی کادرفنی در صورت تاخیر و غیبت در جلسات تمرینی با جریمه های چند صد هزارتومانی و بعضاً چند میلیونی مواجه می شوند.

صاحب‌خبر -

  استقلال از شروع دور جدید تمریناتش شیخ دیاباته گلزن خود را به همراه ندارد و این تاخیر و غیبت از سویی دیاباته و بازیکنان خارجی در دیگر زمان های مشابه اتفاق تازه ای نیست.

۱- استقلال از شروع دور جدید تمریناتش دیاباته مهاجم گلزن استقلال خود را به همراه ندارد و این تأخیر و غیبت از سوی دیاباته و بازیکنان خارجی در دیگر زمان های مشابه اتفاق تازه ای نیست و سالهاست که شاهد این گونه ماجراها هستیم و گویا پایانی بر این بی برنامگی ها و رفتارهای غیر حرفه‌ای نیست .

۲- قانونی در تیم‌های لیگ برتری و حتی رده های پایین تر وجود داشته که بازیکنان و حتی کادرفنی در صورت تاخیر و غیبت در جلسات تمرینی با جریمه های چند صد هزارتومانی و بعضاً چند میلیونی مواجه می شوند و معمولاً این مبالغ صرف امور خیریه و یا دورهمی های بازیکنان و خرید میوه و شیرینی در جلسات تمرینی میشود و جالب آنکه راه فراری برای عدم پرداخت از سویی بازیکن یا مربی جریمه شده نیست.

۳- با نگاهی به رقم قرار داد بازیکنان حرفه ای که در سطح لیگ برتر بازی می کند متوجه خواهیم شد دستمزهای روزانه چند میلیونی و گاهاً چند ده میلیونی دریافت می کنند.حالا اما یک سوال و آن اینکه آیا مدیران استقلال در زمان عقدقرارداد با بازیکنان خارجی و یا حتی داخلی بندهایی را در قرارداد حرفه ای آنان قرار می دهند که در صورت تاخیر و غیبت، جریمه‌های مالی متناسب با میزان قرارداد آنها اعمال شده و یا در زمان تسویه حساب مالی از از مبلغ قراردادشان کسر شود و یا اینکه از هول حلیم داخل دیگ افتاده و تنها به دنبال استقبال از پیشنهادات و آپشن های مد نظر بازیکنان خارجی هستند. با توجه به تاخیر و غیبت های تکراری بازیکنانی چون دیاباته و میلیچ لازم است باشگاه استقلال جریمه‌های سنگینی بابت اینگونه تاخیرها در فوتبال حرفه ای شامل بازیکنانی از این دست درنظر گرفته و به شکل کامل اعمال کند.

 

نظر شما