شناسهٔ خبر: 47821122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آیت‌الله نیازی: تشکیل دولت مردمی و قوی در گرو پشتوانه مردمی است

آیت الله هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه‌ای صادر و از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت الله هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد؛

«إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم» (سوره رعد/ 11)

«خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!»

 عوامل فلاح و سعادت و رستگاری و پیشرفت و رفاه و آبادانی و نیز عوامل موثر در انحراف و سختی و پسرفت هر قوم و ملتی ، بر اساس اراده و تصمیم و نوع انتخاب آن ملت رقم می‌خورد. 

بنابراین شرکت گسترده و حضور جدی مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افرادی صالح و متقی و عالم و متخصص و شجاع و جسور و انقلابی و خوش سابقه و خوشنام و ضد فساد و بطور خلاصه رای دادن به افراد اصلح برای ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، وظیفه‌ دینی و قرآنی و ملی است ، زیرا سرنوشت ملت و مملکت برای حداقل چهار سال آینده، در امور کلان بین المللی و منطقه‌ای و استانی گرفته تا حتی رفع مشکلات کوچه پس کوچه های شهر ها و روستا ها ، همگی وابسته است به حضور گسترده و نوع انتخاب شما مردم عزیز و آگاه، در انتخابات ۲۸ خرداد. بر همین اساس است که رهبر فرزانه انقلاب و مراجع معظم تقلید و علمای اعلام و همه‌ی دلسوزان نظام و مردم ، همگی حضور در انتخابات را فریضه‌ای دینی و وظیفه ملی برای تک‌تک آحاد مردم می دانند.

در پایان بار دیگر از عموم امت حزب‌الله و بخصوص مردم شریف و ولایت مدار لرستان متواضعانه می خواهم تا با حضور پر شور در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو شرکت نمایند و توجه داشته باشند که اقتدار کشور و تشکیل دولتی مردمی و قوی در گرو پشتوانه مردم است . همانگونه که امام راحل در نطق تاریخی اش اعلام فرمودند که همه ی اقتدار و عظمت از پشتیبانی شما مردم عزیز است . امامی که با یک امضای او و یک پیام او معادله های سیاسی منطقه و جهان بهم می خورد اما در همان نطق تاریخی اش فرمودند که همه ی اقتدار و عظمت از پشتیبانی شما مردم عزیز است.

امید وارم در روز جمعه بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ یک بار دیگر با حضور بر صندوق های رأی و انتخابی اصلح دین خود را در قبال اسلام و نظام ادا نماییم.

«ذٰلِکَ بِأَنَّ اللَّهَ لَم یَکُ مُغَیِّرًا نِعمَةً أَنعَمَها عَلىٰ قَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم » (انفال /53) « این، بخاطر آن است که خداوند، هیچ نعمتی را که به گروهی داده، تغییر نمی‌دهد؛ جز آنکه آنها خودشان را تغییر دهند»

والسلام علی عبادالله الصالحین

هاشم نیازی خرم آبادی 

نمایند مردم شریف استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

نظر شما