شناسهٔ خبر: 47821087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور باشکوه در انتخابات از جنس مجاهدت سردار سلیمانی برای ثبات کشور است

امروز، حضور مردم ایران در صحنه انتخابات و رأی دادن و مشارکت در تعیین سرنوشت خود، از جنس همان حضور و مجاهدت‌های ارزنده «حاج قاسم سلیمانی» است تا هم ثبات و امنیت کشور بیش از پیش حفظ و تقویت شود و هم مجموعه مدیریت کلان کشور به افرادی دلسوز و دارای علاقه به مردم و میهن و دغدغه‌مند نسبت به حل مشکلات کشور سپرده شود.

صاحب‌خبر -

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان در بیانیه خطاب به مردم استان ضمن دعوت به حضور پرشور در انتخابات تاکید کرد: حضور باشکوه و مشارکت حداکثری در انتخابات، حفظ امنیت و ثبات کشور و منطقه را به دنبال خواهد داشت و مشت محکمی بر دهان همه دشمنان خارجی، یاوه‌گویان رسانه‌ای و اذناب داخلی آنان خواهد بود.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم»
خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.  «سوره رعد آیه 11»

ملت عزیز ایران و مردم شریف استان گلستان

همانا انتخابات، بهترین زمینه و فرصت برای ایجاد تغییر و تحول در جامعه است، فرصتی که اگر مغتنم شمرده شود، تحولی شگرف در جامعه و کشور پدید خواهد آورد.

حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای از جنس حماسه‌های میدان‌های رزم و جهاد است. میدان جهاد امروز، مبارزه با دشمنان و مجاهدت در پای صندوق‌های رأی است چرا که دشمن بی‌صبرانه منتظر رفتار اشتباه ما در قبال انتخابات پیش‌روست.

امروز همه دشمنان خارجی این مرز و بوم و عوامل داخلی آنها با ابزارهای گوناگون رسانه‌ای و تبلیغی، به دنبال بی‌رونق کردن انتخابات و کاهش مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشورشان هستند و می‌خواهند کینه‌توزی و دشمنی عمیق خود را در این عرصه به نمایش بگذارند.

مدیریت اجرایی ناکارآمد و عملکرد منفعلانه برخی مسوولان بی‌کفایت هم، آستانه تحمل و صبر مردم را لبریز کرده و با تزریق یأس و ناامیدی در رگ های جامعه؛ بستر ناراحتی و دلسردی مردم را فراهم کرده و نهایتا زمینه کاهش مشارکت در انتخابات مهم سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد را رقم زده و دشمن را به آن امیدوار کرده است.

برای خنثی کردن نقشه و توطئه دشمنان و پاسخ قاطع به همه بانیان وضع موجود کشور و عاملان مضیقه‌های شدید اقتصادی و معیشتی بر مردم، ابتدا باید متوجه صحنه‌آرایی امروز و بازی‌های تبلیغی رسانه‌ای آنان در ماهواره‌ها و فضای مجازی بود و در ادامه با تصمیم و اقدام درست و به‌جا، همه آنها را ناکام گذاشت.

ناکام کردن دشمن از جنس آن ناکام کردنی که «سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی» برای دشمنان رقم زد و با حضور و محاهدت خود، تمام نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل برای کشورهای منطقه غرب آسیا را خنثی کرد و شر آنها و گروه‌های تروریستی گوناگون زائیده و پرورش‌یافته به‌دست آنان را از سر مردم کشورهای اسلامی منطقه کم کرد.

امروز، حضور مردم ایران در صحنه انتخابات و رأی دادن و مشارکت در تعیین سرنوشت خود، از جنس همان حضور و مجاهدت‌های ارزنده «حاج قاسم سلیمانی» است تا هم ثبات و امنیت کشور بیش از پیش حفظ و تقویت شود و هم مجموعه مدیریت کلان کشور به افرادی دلسوز و دارای علاقه به مردم و میهن و دغدغه‌مند نسبت به حل مشکلات کشور سپرده شود.

اینک بهترین راه انتقام از قاتلان فرزند شجاع و محبوب این سرزمین (حاج قاسم عزیز)، عمل براساس وصیت‌نامه و سفارشات مؤکد اوست که تبعیت محض از ولایت و رهبری و حمایت کامل از انقلاب و جمهوری اسلامی را تنها راه نجات و سربلندی ملت ایران می‌دانست و در همین راه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

حضور باشکوه و مشارکت حداکثری در انتخابات، حفظ امنیت و ثبات کشور و منطقه را به دنبال خواهد داشت و مشت محکمی بر دهان همه دشمنان خارجی، یاوه‌گویان رسانه‌ای و اذناب داخلی آنان خواهد بود و همه این کفتار و کرکس‌ها را ناامید خواهد کرد و عزم راسخ و اراده ملت بزرگ ایران برای تعیین سرنوشت خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

اگر خدای ناکرده، سستی بورزیم و دچار تردید شویم و در این حماسه بزرگ و سرنوشت‌ساز شرکت نکنیم،  با دست خود به دیگران اجازه داده‌ایم که امورات ما دخالت کنند و برای ما تصمیم بگیرند و دیگر در آینده نمی‌توانیم معترض به وضع‌های پیش‌رو باشیم چرا که این حق را از خودمان سلب کرده‌ایم.

اگر ناراحت و معترض به وضع موجود هستیم، باید با حضوری موثر و انتخابی درست زمینه تحول جدی و اساسی در کشور را فراهم کنیم تا در مسیر رسیدن به وضع مطلوب قرار بگیرد و قطعا داشتن یک ایران امن و قوی و پیشرفته زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی متصل به ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا فداه ) خواهد بود.

ان‌شاءالله در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، با توکل بر خداوند متعال و با امید به رسیدن به آینده‌ای روشن برای خود، فرزندان، مردم، کشور و انقلاب عزیزمان سر صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم و به تکلیف و وظیفه شرعی و قانونی خود به درستی عمل می‌کنیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان

انتهای پیام/۲۳۰۷/

نظر شما