شناسهٔ خبر: 47820918 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توئیتر می‌گوید که مدیر ارشد موقت انطباق را منصوب کرده است

توئیتر روز سه شنبه اعلام کرد که یک مدیر ارشد موقت انطباق را منصوب کرده است و به زودی جزئیات را با وزارت فناوری اطلاعات به اشتراک می‎گذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته توئیتر به دولت هند اطمینان داده بود که مراحل نهایی تعیین انتصاب مدیر ارشد انطباق طبق قوانین جدید فناوری اطلاعات در حال انجام است و جزئیات بیشتری را ظرف یک هفته ارائه می دهد.

سخنگوی توئیتر روز سه شنبه گفت این شرکت به تمام تلاش خود برای رعایت دستورالعمل های جدید ادامه می دهد و وزارت اطلاعات را در هر مرحله از روند کار خود آگاه می‌کند. وی افزود: یک مدیر ارشد موقت برای حفظ و نگهداری اطلاعات منصوب شده و جزئیات آن به زودی با وزارتخانه به اشتراک گذاشته می شود.

این اقدام توئیتر از آنجا اهمیت زیادی پیدا می‌کند که پلتفرم میکروبلاگینگ در انطباق با قوانین IT که به سیستم عامل های بزرگ دیجیتالی موظف است دقت بیشتری را انجام دهند و آن‌ها را نسبت به محتوای میزبانی شده، بیشتر مسئولیت پذیر کند.

طبق قوانین، واسطه های قابل توجه در شبکه های اجتماعی - کسانی که بیش از 50 lakh users دارند - لازم است یک افسر شکایت ، یک افسر nodal  هند و یک مدیر ارشد انطباق را تعیین کنند. این پرسنل باید ساکن هند باشند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما