شناسهٔ خبر: 47820910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی رابر برای برگزاری انتخاباتی پرشور

فرماندار رابر گفت: این شهرستان، آمادگی کاملی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و امن دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کرامت امیرحیدری، فرماندار رابر گفت: با ۶۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان آماده برگزاری انتخابات هستیم.

او بااشاره به اینکه تمامی عوامل و دست اندرکاران انتخابات تلاش خواهند کرد تا انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم در رابر برگزار شود، افزود: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در طی ۴ دهه، انتخاب مسئولان نظام با رای مردم است و مشارکت در انتخابات با امنیت کشور در بعد داخلی و اقتدار و چانه زنی‌های سطح بین الملل رابطه مستقیمی دارد.

 امیرحیدری اظهار داشت: بزرگترین نعمت خداوند به انسان امنیت است که الحمدالله کشور ایران به برکت حضورمردم، خون شهدای والامقام وگرانقدر، درایت و رهنمود‌های رهبرفرزانه انقلاب امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین نقطه جهان و دارای اقتدار و عزت در سطح بین المللی است.

او افزود: اگر پشتوانه دولت آینده رای حداکثری باشد قطعاَ در چانه زنی‌های بین المللی تاثیرمستقیمی برتامین منافع ملی خواهد داشت.

فرماندار رابر با بیان اینکه مردم فهیم، اندیشمند و ولایی شهرستان رابر همیشه در تمام صحنه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نقش پررنگی داشته وخواهند داشت از مردم خواست: برای افزایش عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی همچنان گذشته ، در ۲۸ خرداد، برگ زرین دیگری به کارنامه پرافتخار این شهرستان بیفزایند.

انتهای پیام/ب

نظر شما