شناسهٔ خبر: 47820903 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

عملیات «سیف القدس» ترسو بودن دشمن اشغالگر را ثابت کرد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تأکید کرد که صهیونیست ها با انفعالی که در جریان جنگ ۱۲ روزه علیه غزه از خود به نمایش گذاشتند، ترسو بودن خود را ثابت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الآن، «زیاد نخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه چهارشنبه در سخنانی تأکید کرد که اشغالگران صهیونیست جرأت حمله به غزه را ندارند.

نخاله در ادامه افزود: اشغالگران اسرائیلی در خلال عملیات سیف القدس جرأت نکردند علیه غزه خطایی مرتکب شوند. این ترسی که صهیونیست‌ها تجربه‌اش می‌کنند، یکی از نمودهای قدرت مقاومت است.

او همچنین گفت: تلاش‌هایی (از سوی دشمن) در جریان است تا این پیروزی را کمرنگ جلوه دهند؛ اما ما نسبت به تمامی این امور آگاه هستیم.

دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد که مقاومت در غزه از تجربه کافی برخوردار است و هر لحظه برای ناکام گذاشتن طرح‌ها و توطئه‌های دشمن صهیونیستی آمادگی کامل دارد.

النخاله عنوان کرد که امیدواریم به یک برنامه ملی دست یابیم که ملت فلسطین را قادر به ادامه مقاومت نماید. وی گفت که پیروزی در نبرد شمشیر قدس یک نقطه تحول در مسیر مبارزات ملت فلسطین بود و این ملت هنوز راه زیادی در پیش دارد و توطئه‌های زیادی هم علیه آن چیده شده است.

وی تصریح کرد که سرخوردگی و سردرگمی سران رژیم صهیونیستی یکی از آثار و نشانه‌های شکست در برابر مقاومت است و امکانات و توانمندی‌های مقاومت با وجود محاصره، دشمن را خوار و ذلیل کرده است.

نظر شما