شناسهٔ خبر: 47820654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روز جمعه حماسه دیگری خلق خواهد شد/مشارکت در انتخابات بزرگترین معروف است

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: مردم کردستان همراه با سایر مردمان کشورمان در روز جمعه هفته جاری با مشارکت گسترده در انتخابات حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

صاحب‌خبر -

محمود الله‌مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: انتخابات میدان نمایش اقتدار و عزت ملی ایرانیان است و مردم با حضور گسترده در این میدان، عظمت و دوستداری نظام را به نمایش خواهند گذاشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اذعان داشت: هرجا لازم است قدرت مردم به نمایش گذاشته شود همان جا میدان امر به معروف و نهی از منکر است و انتخابات تجلیگاه چنین عرصه‌ای است.

به گفته الله‌مرادی، در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر سال به طور میانگین یک انتخابات برگزار شده است و این بیانگر اعتقاد به مردم‌سالاری دینی و دموکراسی است که انقلاب اسلامی بانی و زمینه‌ساز این مهم است.

وی خاطرنشان کرد: در حالیکه دشمنان نظام و ملت ایران در طول این سال‌های پس از انقلاب پیشرفت و خودکفایی ما را برنتابیده‌اند و همواره تلاش کرده‌اند با سنگ‌اندازی جلو این پیشرفت‌ها و اقتدار ملی ما را بگیرند اما ملت ما با حضور در عرصه‌های سرنوشت‌ساز به آنان اعلام کرده‌اند که مانع‌تراشی‌های آنان راه به جایی نخواهد برد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: اگرچه همین دشمنان نظام و مردم در چند ماه گذشته به تکاپو افتاده‌اند و با راه‌اندازی کمپین‌هایی خواسته‌اند بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات 1400 تاثیر بگذارند، اما مردم ما بار دیگر نشان خواهند داد که هیچ‌گاه پشت نظام را خالی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم قطعا توانسته‌ایم در انجام فریضتین الهی امر به معروف و نهی از منکر موفق عمل کنیم.

الله‌مرادی در ادامه با تاکید بر تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: حضور در انتخابات به عنوان یک معروف بزرگ برای همه ما روشن است چرا که امروز همه دشمنان دین و انقلاب دست به دست هم داده‌اند که عزت ملی ما را بشکنند.

وی عنوان کرد: کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند باید پا به میدان بگذارند و دیگران را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.

الله‌مرادی در پایان سخنانش ضمن دعوت از مردم استان کردستان برای مشارکت باشکوه در انتخابات فردا، از مردم خواست با آگاهی انتخابی هوشمندانه داشته باشند و فردی اصلح را برگزینند.

انتهای پیام/2330/70

نظر شما