شناسهٔ خبر: 47820144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رابط استانی سعید جلیلی در کرمانشاه:

جلیلی منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح داد

کرمانشاه- رابط استانی سعید جلیلی در کرمانشاه از حمایت اعضای ستاد سعید جلیلی از آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

هاشم پور محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هیچ اتفاق مثبتی در جامعه رخ نخواهد داد تا تغییر از خود مردم آغاز شود و برای تغییر باید نخست از خودمان آغاز کنیم و تغییر وضع موجود با تغییر در نگرش‌ها و حضور در عرصه انتخابات حاصل می‌شود.

وی افزود: آقای جلیلی تصمیم گرفتند مانند همیشه در دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی و با ترجیح منافع ملی به منافع شخصی و حزبی به نفع گفتمان انقلاب اسلامی و شخص آیت الله سید ابراهیم رئیسی از ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کنند.

رابط ستاد سعید جلیلی در استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام افرادی که در این مدت در ستاد آقای جلیلی فعالیت داشتند، حامی گفتمان انقلاب اسلامی هستند و به تصمیم ایشان احترام می‌گذارند که باید از آنها تشکر کرد که با دست خالی ولی با ایمان، اعتقاد و اراده تلاش کردند.

وی ادامه داد: سیاست امروز ما بزرگترین ضعف آن عدم وجود اخلاق و منش درست و سالم و ترجیح منافع ملی به منافع شخصی است.

پورمحمدی بیان کرد: سعید جلیلی با رفتار و حضور درست خود در صحنه سیاست، معلم اخلاق در عصر حاضر هستند و ایشان با انجام کار و تکلیفی که بر عهده داشتند نشان دادند که منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: حامیان و اعضای ستاد آقای جلیلی در استان کرمانشاه حمایت کامل و قاطع خود را از آیت الله سید ابرهیم رئیسی اعلام می‌کنند.

رابط ستاد سعید جلیلی در استان کرمانشاه گفت: عدم حضور در انتخابات به معنای اعتراض و تغییر شرایط موجود نخواهد بود بلکه به معنای بی تفاوتی نسبت به آینده کشور بوده و اگر شرکت و حضور در انتخابات تأثیری نداشت این همه تبلیغات منفی از سوی رسانه‌های خارجی برای عدم شرکت در انتخابات شکل نمی‌گرفت.

پورمحمدی تاکید کرد: از تمام مردم استان کرمانشاه درخواست داریم در تاریخ ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رأی حاضر شده و حمایت خود را از آیت الله سید ابراهیم رئیسی اعلام کنند.

نظر شما