شناسهٔ خبر: 47819663 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخابات پیش رو و اهمیت و حساسیت آن

فرماندار کوهبنان گفت: امسال انتخابات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است؛زیرا دشمنان برای کم رنگ‌کردن حضور مردم از هیچ دسیسه ای دریغ نمی‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سالاری فرماندار کوهبنان گفت: تمام مقدمات برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان فراهم شده است.

او افزود: پس از آغاز به کار ستاد انتخابات در کشور و حسب ابلاغ وزیر کشور، ستاد انتخابات در کوهبنان نیز فعالیت خود را آغاز کرد و در مرحله اول از بین معتمدین محلی اعضای اصلی و علی البدل هیئت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان انتخاب شدند و کار ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا انجام شد.

سالاری تصریح کرد: پس از اخذ استعلام از مراجع چهارگانه، صلاحیت دواطلبان در هیئت اجرایی بررسی و پس از اخذ نظر هیئت نظارت آگهی داوطلبان واجد شرایط منتشر شد و در ادامه با همکاری معتمدان مردم در هیئت اجرایی اعضای شعب اخذ رای، تعیین شدند.

فرماندار شهرستان کوهبنان بیان داشت: با رعایت مسائل بهداشتی و به صورت جداگانه، جلسات آموزشی و توجیهی ویژه نمایندگان فرماندار، اعضای شعب اخذ رای، کاربران و اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان برگزار شد و برای سامان دهی تبلیغات، فضا‌های ویژه‌ای در چند نقطه شهرستان مشخص شد.

سالاری گفت: هم اکنون اقلام، ملزومات و تعرفه‌های مورد نیاز شعب اخذ رای تهیه شده و انتخابات همزمان با سراسر کشور از ساعت ۷ صبح روز جمعه مورخ ۲۸خرداد آغاز خواهد شد.

او تاکید کرد: ۲۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در مرکز این شهرستان و بخش طغرالجرد پذیرای مراجعه کنندگان خواهند بود.

سالاری افزود: در ۴۲ سال گذشته به طور متوسط هر سال یک انتخابات با حضور پرشور و گسترده مردم برگزار شده که همواره بیانات حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری راهگشا بوده است.

فرماندارشهرستان کوهبنان تصریح کرد: امسال انتخابات از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که دشمنان و بدخواهان برای کم‌رنگ‌کردن حضور مردم از هیچ دسیسه و خباثتی دریغ نکردند.

سالاری بیان داشت: مردم ایران اسلامی با عنایت به وصیت نامه و توصیه‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر با هر رای تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان نظام خواهند زد و با حضور گسترده خود به جهانیان ثابت می‌کنند که همواره تابع اوامر مقام معظم رهبری هستند و در همه احوال از نظام و انقلاب خود حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

نظر شما