شناسهٔ خبر: 47818027 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیسی در تبریز مطرح کرد؛

حل مشکلات اقتصادی با تشکیل دولت مردمی

سید ابراهیم رئیسی گفت: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی در دولت مردمی و انقلابی محقق خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رئیسی  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع هوادار خود در ورزشگاه باغشمال تبریز گفت: سفره محرومان آسیب دیده، کسب و کار، مسکن هشت برابر، خودرو ۷ برابر، بسیاری از کالا‌های اساسی به کالای لوکس تبدیل شده و گوشت قرمز و سفید برای مردم کمباب و گران شده است. این روا نیست مردم برای تهیه کالای اساسی، در رنج باشند و این شرایط باید تعییر کند و به کمک مردم تغییر می‌دهیم.

اوافزود:دولت جایگاه هدایت، نظارت و حمایت دارد، ولی دخالت در بازار مشکل ایجاد می‌کند و باید گذاشت بازار ثبات یابد و دستوراتی که ثبات را می‌گیرد و زندگی مردم قابل پیش بینی نباشد خوب نیست و ان شاء الله ما ثبات را به بازار و اقتصاد بر می‌گردانیم. باید به این ناهنجاری و اقتصادی و اجتماعی پایان دهیم.

اوگفت: اگر هدفم اجرای عدالت در لایه‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی نباشد، به این جایگاه رغبتی ندارم. هدف ما این است که با دست توانای مردم و فرهیختگان، عدالت آموزشی، اقتصادی و اجتماعی را در همه عرصه‌ها پیاده کنیم تا جامعه مزه شیرین عدالت را بچشد.

  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دولت مردمی صدای دردمندان اقشارضعیف است و رفع مشکل همه اقشار به ویژه محرومان را در اولویت دارد. باید مثل حاج قاسم مرد میدان بود و نمی‌شود از اتاق در بسته برای ایران تصمیم گرفت.

رئیسی گفت: می‌گویند چرا به کارخانجات می‌روی؟ من نمی‌توانم ساکت بنشینم و ببینم به اسم خصوصی سازی سرمایه مردم به یغما برود.

او اضافه کرد: باید هر سال هزار مسکن ساخته می‌شد و در این ۸ سال عقب هستیم بنده گفته ام ازدواج از شما مسکن از ما. به لطف خدا مشکلات حل شدنی است.

او اظهار کرد: فقر، فسادو تبعیض و بی عدالتی جوانان را عذاب می‌دهد ما با این‌ها مبارزه خواهیم کرد. رنج ما در این منطقه آن است که ظرفیتی معطل بماند و جوانی بیکار بماند.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم عزیز به هر دلیل سرخورده و مشکل دارید در پای صندوق رای با قدرت و مشارکت مثال زدنی حماسه خلق کنید و مطمئن باشید امید به جامعه باز خواهد گشت.

سید ابراهیم رئیسی نقش آذربایجان را در تاریخ و زبان و فرهنگ کشورمان بسیار برجسته دانست و تصریح کرد: میراث گرانقدر زبان آذربایجان باید صیانت شود و ما خود را متعهد به صیانت از هنر، زبان و ادبیات آذربایجان می‌دانیم. ادبیات آذربایجان و جلوه‌های این ادبیات باید احیا شود.

انتهای پیام/

نظر شما