شناسهٔ خبر: 47818016 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تصمیمی که می‌توانست کابوس اریکسن را تکرار کند

بنجامین پاوارد، مدافع تیم ملی فرانسه، در جریان دیدار برابر آلمان به شدت از ناحیه سر مصدوم شد اما بعد از چند دقیقه به بازی بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های یورو تا به اینجا شاهد اتفاقات عجیب و غریبی بوده است. اما به طور قطع مهم‌ترین آنها به دیدار دانمارک برابر فنلاند باز می گشت؛ جایی که کریستین اریکسن بدون برخورد با بازیکنی روی زمین افتاد و مشخص شد که او دچار ایست قلبی شده است.

 

 

 

 

با این حال هر طور که بود کریستین اریکسن از این خطر بسیار بزرگ جان سالم به در برد و اکنون اوضاع او کاملاً با بهبود مواجه شده است. با این حال شب گذشته می‌توانست صحنه رقم خوردن یک اتفاق کابوس وار دیگر در رقابت های یورو باشد.

 

در نیمه دوم بازی بین دو تیم آلمان و فرانسه، بنجامین پاوارد بعد از یک برخورد نسبتاً شدید با هافبک تیم ملی آلمان یعنی روبین گوسنس از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شد. وضعیت پاوارد نیز نگران کننده به نظر می‌رسید اما او هر طور که بود بعد از انجام مداوا به زمین مسابقه بازگشت.

 

با این حال به نظر می‌رسد که بازگشت بنجامین پاوارد به بازی تصمیمی کاملا اشتباه بوده است. خود مدافع فرانسه بعد از بازی تایید کرد که این برخورد باعث شده که به نوعی گیج شود. در همین راستا اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای نیز به این اتفاق ورود کرده تا ببینند چرا منشور ضربه مغزی اعمال نشده و بنجامین پاوارد بعد از این برخورد از زمین مسابقه خارج نشده است؛ تصمیمی که حتی می‌توانست به قیمت جان او تمام شود اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

 

 

 

 

از طرفی حتی گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که رابین گوسنس، ستاره تیم ملی آلمان بعد از این برخورد شدید توسط یوفا با محرومیت روبه‌رو شود.

نظر شما