شناسهٔ خبر: 47817400 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

تمایل اینترمیلان به خرید دومفرایس

به گزارش فوتبال "اینترنشنال هلند"، دنزل دومفرایس مدافع تیم "پی اس وی آیندهوون" مورد توجه باشگاه اینترمیلان قرار گرفته است.
قهرمان سری آ در نظر دارد تابستان امسال برای خرید این مدافع ۲۵ ساله اقدام کند.

دومفرایس به همراه هلند در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ حضور دارد و در پیروزی ۳-۲ این تیم برابر اوکراین گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

توافق برایتون با مهاجم اشتوتگارت

باشگاه برایتون برای خرید نیکلاس گونزالس مهاجم تیم اشتوتگارت با این باشگاه به توافق رسید. این بازیکن ۲۳ ساله با مبلغ ۲۵ میلیون پوند که رکوردی برای باشگاه برایتون محسوب می‌شود به برایتون خواهد آمد.

اشتوتگارت پیشنهاد مشابهی هم از باشگاه ایتالیایی فیورنتینا پذیرفت، اما گونزالس ترجیح می‌دهد که خود را در لیگ جزیره بیازماید.

دنی رز به واتفورد پیوست
هافبک فصل گذشته باشگاه تاتنهام پس از جدایی از این باشگاه با تیم واتفورد قرارداد منعقد کرد.

کینگزلی کومان خواستار حضور در لیگ جزیره

کینگزلی کومان مهاجم فرانسوی تیم بایرن مونیخ علاقه مند است فصل آینده در رقابت‌های لیگ جزیره بازی کند.

این ملی پوش ۲۵ ساله بر سر تمدید قرارداد با مسئولان باشگاه بایرن مونیخ دچار مشکل شده است. او دستمزدی می‌خواهد که بایرن با آن موافقت نخواهد کرد.

بارسلونا جانشین اومتیتی را پیدا کرد

باشگاه بارسلونا در نظر دارد در صورت جدایی ساموئل اومتیتی از این تیم در تابستان امسال، ماتیاس گینتر مدافع تیم بورسیا مونشن‌گلادباخ را به خدمت بگیرد.

اومتیتی در فهرست بازیکنانی است که بارسا قصد دارد تابستان امسال آن‌ها را بفروشد، زیرا آن‌ها تمایل دارند در بودجه باشگاه صرفه جویی کنند. گینتر یک سال دیگر با گلادباخ قرارداد دارد.

مذاکره ولبک با برایتون بر سر تمدید قرارداد

دنی ولبک برای تمدید قرارداد خود با باشگاه برایتون وارد مذاکره شد. ولبک تابستان سال گذشته به صورت بازیکن آزاد به برایتون پیوست، اما قرارداد او در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد.

برایتون مایل است این بازیکن ۳۰ ساله را یک فصل دیگر در اختیار داشته باشد او فصل گذشته ۶ گل برای برایتون به ثمر رساند.

میلان به دنبال مهاجم اشتوتگارت

به گزارش کالچو مرکاتو، میلان در نظر دارد ساشا کالادزیچ مهاجم اشتوتگارت را به خدمت بگیرد.

روسنری‌ها با نماینده این بازیکن ۲۳ ساله که فصل گذشته در ۳۳ بازی بوندسلیگا ۱۶ گل به ثمر رساند، صحبت کرده اند.

توافق روی پاتریسیو با رم

به گزارش فوتبال اینسایدر، روی پاتریسیو دروازه بان فصل گذشته "ولوز" درباره مسائل شخصی با باشگاه آ اس رم ایتالیا به توافق رسیده است.

این دروازه‌بان ۳۳ ساله پرتغالی با قراردادی ۳ ساله به رم خواهد پیوست و زیر نظر هم وطن خود مورینیو بازی خواهد کرد. پاتریسیو که از سال ۲۰۱۸ به ولورهمپتون پیوست در این مدت دروازه‌بان اصلی این تیم بود.

مهاجم مدنظر "روخی بلانکو" در یک قدمی اتلتیکومادرید

رودریگو دی پل هافبک آرژانتینی تیم اودینزه ایتالیا با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو به اتلتیکو مادرید خواهد پیوست. تنها جزئیاتی از قرارداد او باقی مانده و این هافبک آرژانتینی خود را برای حضور در آزمایش‌های پزشکی تیم اتلتیکو آماده می‌کند.

از سوی دیگر سائول مهاجم اتلتیکو پیشنهاد‌های بسیاری دریافت کرده است و پیش‌بینی می‌شود طی هفته‌های آینده این باشگاه را ترک کند.

انتقال دیپای به بارسا این هفته رسمی می‌شود

به نوشته ESPN بارسلونا این هفته از ممفیس دیپای به عنوان بازیکن جدید خود رونمایی خواهد کرد. این مهاجم هلندی فصل گذشته برای لیون بازی می‌کرد.

پس از سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا، دیپای سومین بازیکنی است که تابستان امسال به صورت آزاد به بارسلونا پیوسته است.

پیشنهاد ۱۵ میلیون یورویی برای ژاکا رد شد

آرسنال آماده است گرانیت ژاکا هافبک سوییسی خود را در تابستان امسال بفروشد، اما نه به هر قیمتی. توپچی‌ها پیشنهاد ۱۵ میلیون یورویی باشگاه رم ایتالیا برای گرانیت ژاکا را نپذیرفتند.

پیش بینی می‌شود در صورتی که تیم ژوزه مورینیو مبلغ پیشنهادی خود را اندکی افزایش دهد می‌تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد.

آرسنال و چلسی به دنبال مادیسون

برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که مادیسون تابستان امسال راهی آرسنال خواهد شد.

میکل آرتتا یکی از علاقمندان به این هافبک لیورپول است و قطعا در فهرست خرید او قرار دارد. مسئله اصلی در این میان مبلغ انتقال است.
باشگاه چلسی هم یکی از علاقه مندان به این بازیکن است. اگر آن‌ها حکیم زیاش مراکشی را به تیم دیگری منتقل کنند مادیسون را جایگزین او خواهند کرد.

استون ویلا به دنبال جذب اشلی یانگ

باشگاه استون ویلا مایل است اشلی یانگ مدافع انگلیسی اینترمیلان را پس از حدود یک دهه بار دیگر به این باشگاه انگلیسی برگرداند.

یانگ ۳۵ ساله در دوران جوانی یکی از بازیکنان تاثیر گذار استون ویلا بود. او به این باشگاه کمک کرد سه فصل پیاپی به عنوان ششمی لیگ‌جزیره دست پیدا کنند و در ۲۲ سالگی رکورد ۱۶ پاس گل را در این تیم ثبت کرد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

نظر شما