شناسهٔ خبر: 47816667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار:

بیمارستان ۹۰ تخت‌خوابی تکاب فردا با دستور رییس جمهوری افتتاح می‌شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: بیمارستان ۹۰ تخت‌خوابی این شهرستان فردا، پنج شنبه در قالب طرح‌های بزرگ قابل افتتاح دولت با دستور دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

امیر ستوده‌فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمارستان توسط سازمان مجری ساختمان‌های دولتی وزارت راه و شهرسازی احداث و به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تحویل شده و برای تکمیل و بهره برداری از آن ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی بیان کرد: بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب ۹ هزار و ۳۳۷ مترمربع زیربنا دارد و شامل بخش‌های بستری، جراحی، اورژانس، تصویربرداری، مراقبت‌های ویژه، آزمایشگاه و درمانگاه است.

فرماندار تکاب اظهار داشت: آیین افتتاح بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب همزمان با چند طرح بزرگ دیگر با سخنرانی رییس جمهوری در ارتباط ویدئویی و با حضور معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار آذربایجان‌غربی برگزار خواهدشد.

تکاب از شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی است که ۸۱ هزار نفر جمعیت دارد و در حال حاضر خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان در یک باب بیمارستان قدیمی با قدمت بیش از ۵۰ سال ارائه می‌شود.

نظر شما