شناسهٔ خبر: 47812938 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ماجرای حامیان و منتقدان اسکوچیچ

نه کسانی که از اسکوچیچ دفاع می کنند به او اعتقاد دارند و نه کسانی که از او انتقاد می‌کنند نگران آینده تیم ملی هستند.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - ماجرای اسکوچیچ هم شبیه مربیان قبلی تیم ملی شده است. روزی که ویلموتس به جای کی روش آمد برای او طاق نصرت بستند و عده ای که از کی روش بدشان می آمد او را تا حد زیدان بالا بردند.

مسئولان وقت فدراسیون فوتبال حتی ویلموتس را به مراسم روز درختکاری هم بردند تا اوج هنر خود را به منصه ظهور برسانند! بعدا البته معلوم شد کلاهی که جناب ایشان بر سرمان گذاشته ۸ میلیون یورو قیمت دارد.

حالا هم داستان اسکوچیچ این است که یک عده بنا به مصالحی از او انتقاد می کنند و یک عده هم بنا به مصالحی دیگر حامی او شده اند. این وسط مدیونید اگر فکر کنید کسی دلش برای تیم ملی و آینده اش می سوزد و اصلا کاری به کار دانش فنی سرمربی تیم ملی دارد!

اسکوچیچ نشان داده که مربی بدی نیست اما این که در مرحله بعدی هم بتواند ما را بالا ببرد یا نه، سوال مهمی است که مسلما اهل فن و دلسوزان واقعی فوتبال که تعدادشان زیاد نیست، باید پاسخ بدهند چون جواب این سوال مستقیم با آینده تیم ملی ارتباط پیدا می کند.

مسلما اسکوچیچ تا امروز خوب کار کرده و البته خیلی ها می گویند با این مهره ها هر کس دیگر هم بود تیم ملی از این مرحله بالا می رفت اما به هر حال ما با همین مهره ها و البته با ویلموتس به بحرین و عراق باختیم و خطر نرسیدن به جام جهانی را با تمام وجود حس کردیم.

در واقع بررسی کارنامه و کاریزمای اسکوچیچ را باید به آدمهای منطقی، دلسوز و کاردان سپرد. کسانی که دلشان واقعا برای تیم ملی بسوزد نه برای پورسانت و جیب خودشان.

برچسب‌ها:

نظر شما