شناسهٔ خبر: 47811145 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلاش ستاد‌های مردمی در شکل‌گیری فضای انتخابات موثر بود/ عده‌ای در مناظرات به دنبال دلسرد کردن مردم از صندوق‌های رأی بودند

دبیرکل جمعیت آبادگران گفت: برخی کاندیدا‌ها در مناظره‌ها روشی را پیگیری کردند تا موجب دلسردی مردم شوند.

صاحب‌خبر -

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی  در گفت وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به اهمیت حضور گسترده در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: شرایط ویژه کشور برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و البته دلسردی‌های ناشی از عملکرد دولت آقای روحانی اجازه شکل‌گیری فضای پرشور انتخاباتی در این دوره را نداد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و فضای مجازی بستر اصلی شکل‌گیری تبلیغات در این دوره بود، گفت: محبوبیت اجتماعی سید ابراهیم رئیسی سبب شد ستاد‌های مردمی در این دوره شکل بگیرد و بتواند در استان‌ها و شهرستان‌ها در جلب مشارکت مردمی مثمر ثمر باشد.

دبیرکل جمعیت آبادگران اظهار کرد: کار‌های مثبت رئیسی ر راستای مبارزه با فساد زمان ریاست بر قوه قضائیه، بارقه امیدی در دل مردم و جامعه ایجاد کرد و محبوبیت و مقبولیت خوبی در میان مردم ایجاد کرد.

وی با اشاره به صحبت حجت‌الاسلام رئیسی مبنی بر اینکه «هر خانه یک ستاد انتخاباتی»، گفت: این شیوه در تحرک آحاد مردم برای فعالیت‌های خودجوش بسیار اثرداشت و هر چند فرمودند هیچ پوستر و بنری از ایشان در سطح شهر کار نشود، اما اقشار جامعه با هزینه شخصی و در حد توان به تبلیغات پرداختند.

بیادی با اشاره به اینکه برخی کاندیدا‌ها در مناظره‌ها روشی را پیگیری کردند تا موجب دلسردی مردم شوند، خاطرنشان کرد: هیچ کس حق ندارد مردم را از صندوق رأی ناامید کند؛ بنابراین در مدت زمان باقی‌مانده تمام تلاش خود را برای دعوت مردم پای صندوق رأی را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما