شناسهٔ خبر: 47809643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهدی حیدری در گفتگو با مهر:

ورزشکاران با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور سهیم شوند

زینب حاجی حسینی

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات گامی محکم و اساسی در تعیین سرنوشت کشور است ابراز امیدواری کرد که جامعه ورزش حضوری پررنگ در پای صندوق‌های رای داشته باشد.

صاحب‌خبر -

مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه جمعه پیش رو مهمترین و تعیین کننده ترین روز برای چهار سال آینده کشور است، گفت: ۲۸ خردادماه آزمون بزرگی در عرصه مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات ریاست‌جمهوری است که متجلی مردم‌سالاری دینی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح باید گام بزرگی در تعیین سرنوشت کشور برداشت، خاطرنشان کرد: راهکار عبور از بحران ها و مشکلات زیادی که مردم و کشور با آن مواجه هستند حضور در پای صندوق های رای و انتخاب آگاهانه است تا اینگونه شرایط برای حضور اصلح ترین فرد مهیا شود.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در این رابطه ادامه داد: در برهه ای حساس قرار دادیم اما باید با حضور حداکثری در انتخابات روز جمعه تعیین سرنوشت کشور را خود به دست بگیریم.

حیدری در همین رابطه از جامعه ورزش از جمله مربیان و ورزشکان خواست همگام با دیگر اقشار جامعه نه تنها در انتخابات شرکت داشته باشند بلکه دیگر افراد را به حضور در پای صندوق های رای تشویق و ترغیبت کنند تا اینگونه به تمام جهان ثابت شود این ملت از انقلاب و آرمان های خود دست بر نمی دارد.

وی با بیان اینکه امیدوارم هنگام رای دادن شاهد چهره های ورزشی زیادی باشم، تصریح کرد: انتخاب باید آگاهانه و مبتنی بر شناخت باشد. اینگونه است که می توان به آینده کشور امید بیشتری داشت.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در پایان ابراز امیدواری کرد که به واسطه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، شاهد روی آمدن دولتی معتقد به تحول، عدالتخواه، مومن و انقلابی باشیم.

نظر شما