شناسهٔ خبر: 47807855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روز جمعه همه می‌آییم...

دعوت چهره‌های سرشناس ورزش از مردم برای انتخاب رئیس‌جمهور «اصلح»

چهره‌های سرشناس ورزش با تاکید بر این که حق هر ایرانی است که برای آینده‌اش بهترین تصمیم را بگیرد از مردم خواستند با «تحقیق» در مورد نامزدها بهترین و «اصلح»ترین فرد را انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد تا از بین نامزدها با رای مردم رئیس جمهور چهار سال آینده انتخاب شود. در این میان جامعه ورزش که در همه رویدادها و اتفاقات همراه با سایر اقشار نقش تاثیرگذاری در رقم خوردن سرنوشت کشور داشته است، روز جمعه حضور پررنگی پای صندوق های رای خواهد داشت.

تعداد زیادی از چهره های ورزشی طی روزهای گذشته با صدور پیام و یا انتشار ویدئو از مردم خواسته اند که با تحقیق و بررسی سوابق نامزدهای ریاست جمهوری بهترین آنها را انتخاب کنند و روز جمعه با حضور پای صندوق های رای، سرنوشت آینده خود را رقم بزنند.

صالحی امیری - رئیس کمیته ملی المپیک:

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار مهر به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و در مورد موفقیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار حیثیتی ایران برابر عراق و پیروزی شیرینی که در آن به دست آمد قطعاً در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ذهنیت اجتماعی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

دعوت چهره‌های سرشناس ورزش از مردم برای انتخاب رئیس‌جمهور «اصلح»

سیدرضا صالحی امیری

رضا زارعی - رئیس فدراسیون کوهنوردی:

امید است همه مردم ایران، به ویژه جامعه ورزش با درک این اهمیت و حساسیت، نسبت به سرنوشت خود و کشور عزیزمان، مثل همیشه با هوشیاری و بصیرت اقدام کنند و نسبت به مسئولیت و نقش خود در «انتخاب اصلح» بی تفاوت و ناامید نباشند.

علی پروین - پیشکسوت فوتبال:

من در ایران زندگی می کنم و حتما رای می دهم. کسانی که دوست نداشتند حتما می روند. ما در انتخابات شرکت خواهیم کرد و به گزینه مورد نظرمان رای خواهیم داد.

علیرضا دبیر - رئیس فدراسیون کشتی:

نباید با ایجاد یک شور و به وجود آمدن یک فضای هیجانی بدون تفکر به یک فرد رأی بدهیم بلکه باید برنامه‌های یک کاندیدا بررسی شود، همانطور که برای یک ازدواج کلی بررسی صورت می‌گیرد، برای انتخاب فرد اصلح نیز باید بررسی صورت بگیرد و اگر نمی‌توانیم خوب تصمیم گیری کنیم با مراجعه به افراد کاربلد و آگاه و مشورت کردن، راه را برای تصمیم گیری درست هموار کنیم.

دعوت چهره‌های سرشناس ورزش از مردم برای انتخاب رئیس‌جمهور «اصلح»

علیرضا دبیر

رامین طباطبایی - رئیس فدراسیون بسکتبال:

ان‌شاالله مردم با حضور پرشور خود در این انتخابات به فرد اصلح رای دهند. فردی که برنامه‌های مدون و خوبی به خصوص برای جامعه ورزش دارد، تا بتوانیم روند روبه رشد ورزش را ارتقا دهیم و برای جوانان این کشور فضای بهتری را از نظر ورزشی ایجاد کنیم.

افشین ملایی - رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی:

حرکت مردم ایران برای رسیدن به حق انتخاب، حرکتی است تاریخی و هر برگ رای، ریشه در ۱۰۰ سال آزادی خواهی دارد. بی تردید جامعه ورزش همگانی کشور در ۲۸ خرداد، حماسه ای دیگر خواهد آفرید. جمعهِ پیش رو، عرصه افتخارآفرینی مدیران، مربیان و ورزشکاران همگانی کشور خواهد بود. همه می آئیم، به یاد شهیدان، همه می آئیم برای آینده ایران...

مهرداد علیقارداشی - رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

کشور در مرحله حساس و تعیین کننده ای قرار گرفته است و مردم باید با آگاهی و هوشیاری انتخاب خود را انجام دهند. ضروری است متخصصان و نخبگان ورزش با ورود خود به حوزه رقابت‌های انتخاباتی برای ایفای وظیفه و ادای تکلیف همگانی گام بردارند.

خداداد عزیزی - پیشکسوت فوتبال:

به شخصه از بین هفت کاندیدا تحقیق می کنم و کسی که بیشتر از بقیه می تواند به وضعیت جامعه کمک کند را انتخاب خواهم کرد. تحقیق کردن در مورد نامزدها و رای دادن به آنها می تواند خیلی چیزها را تغییر بدهد. ما خودمان می توانیم انتخاب کنیم.

دعوت چهره‌های سرشناس ورزش از مردم برای انتخاب رئیس‌جمهور «اصلح»

خداداد عزیزی

رضا شاهرودی - پیشکسوت فوتبال:

چون خودم در ایران زندگی می کنم و دوست دارم رئیس جمهور آینده ام را انتخاب کنم می روم و رای می دهم. امیدوارم رئیس جمهور آینده بتواند به مشکلات مردم رسیدگی کند.

حسین رضازاده - قهرمان وزنه برداری جهان:

از همه مردم عزیز ایران به خصوصا جوانان، ورزشکاران، پیشکسوتان و رای اولی‌ها دعوت می کنم روز جمعه پای صندوق های رای بیایند و با رای دادن به همه جهانیان نشان دهند که کشورمان ایران و انقلاب را دوست دارند و همیشه گوش به فرمان رهبر انقلاب عزیزمان خواهند بود.

الهام حسینی - اولین مدال آور وزنه برداری بانوان

از مردم عزیز ایران می خواهم که با دید باز و انتخاب اصلح در انتخابات شرکت کنند.

سیروس دین محمدی - پیشکسوت فوتبال:

همه با هم پای صندوق های رای برای ایران عزیز

مهران شاهین طبع - سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران:

موفقیت در شرایطی به دست خواهد آمد که کار جمعی صورت بگیرد. حضور در انتخابات کار جمعی است و امیدوارم مردم ایران با حضور پای صندوق های رای بهتری انتخاب را داشته باشند.

آرش میراسماعیلی - رئیس فدراسیون جودو:

انتظار این است که مردم با حضور پای صندوق های رای بهترین و اصلح ترین انتخاب را داشت باشند. امیدوارم رئیس جمهور آینده بتواند برای ورزش برنامه ویژه ای داشته باشد. نتیجه گرفتن مقطعی ورزش ایران را نابود کرده است.

دعوت چهره‌های سرشناس ورزش از مردم برای انتخاب رئیس‌جمهور «اصلح»

آرش میراسماعیلی

مجتبی عابدینی - شمشیرباز المپیکی ایران

وظیفه مردم است که در انتخابات شرکت کنند و بهترین فرد را به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب کنند. رئیس جمهور آینده هم باید بتواند با موافقان و مخالفان کار کند.

محمدرضا طالقانی - پیشکسوت کشتی:

مردم ایران مثل همیشه در انتخابات شرکت خواهند کرد. هر فردی هم که رئیس جمهور شد باید به این جوانان و به جامعه ورزش توجه ویژه کند. به جوانان بها بدهیم و برایشان ورزشگاه درست کنیم و زمینه پیشرفت شان را فراهم کنیم.

وحید شمسایی - آقای گل فوتسال جهان:

جامعه ورزش با مشارکت در انتخابات روز جمعه سرنوشت خود را تعیین خواهد کرد. ما باید بتوانیم با استفاده از نیروی انسانی و ساختار درست قدم به قدم کشور را جلو ببریم و به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کنیم.

زهرا نعمتی - قهرمان پارالمپیک:

مردم باید در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند و فرد اصلح را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند. قطعا آینده می تواند بهتر از این باشد.

نظر شما