شناسهٔ خبر: 47805801 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در جلسه هیات دولت:

انتخابات 1400| کشور از انتخابات سرد نفعی نمی برد / اگر مشکلی در نظام هست آقایان هم باید پاسخگو باشند / هیچکس از جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران حرف نزد / راه‌حل نرفتن پای صندوق رای نیست / در نقطه پایان تحریم هستیم / اگر مشکلی وجود دارد باز هم راه حلش پای صندوق رای است / نباید بگذاریم یک دانه رای جابجا شود

رئیس جمهور گفت: بعضی از آقایان جوری حرف می زنند که انگار تا به حال هیچ مسئولیتی در کشور نداشته اند! خیلی از این ها صاحب مسند حکومتی هستند و اگر مشکلی در نظام هست آنها هم باید پاسخگو باشند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رئیس جمهوری در جلسه امروز (چهارشنبه 26 خرداد) هیات دولت، اظهار کرد: همه باید خود را موظف به رفع و جبران ظلم هایی که در این انتخابات شد بدانیم.

 

به گزارش ایسنا، وی افزود: در تبلیغات انتخاباتی هیچ کسی از جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران حرفی نزد.

 

رییس جمهور خاطرنشان کرد: بعضی حرف های عجیبی زدند که مقام معظم رهبری فقط در این دولت اجازه مذاکره با آمریکا را داد! در حالی که خود رهبری فرمودند پیش از این دولت اجازه مذاکره در عمان را دادند. چرا دروغ می گویید و حرف راست نمی زنید و حرف ها را بالا و پایین می کنید. شما که اجازه داشتید هفت سال رفتید مذاکره کردید و آمدید، چه چیزی جز قطعنامه های سازمان ملل برای ایران آوردید؟

 

روحانی بیان کرد: بعضی از آقایان جوری حرف می زنند که انگار تا به حال هیچ مسئولیتی در کشور نداشته اند! خیلی از این ها صاحب مسند حکومتی هستند و اگر مشکلی در نظام هست آنها هم باید پاسخگو باشند. فقط درباره یک مورد FATF که به آنجا رفت دیدید چه شد و چه مشکلاتی برای کشور ایجاد شد. حالا چیزی هم طلبکار هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر نقد و مشکلی داریم راه حل آن به هر حال صندوق رای است. همه ما باید جمهوریت نظام را پاس بداریم و اگر گله ای هم داریم راه آن قهر با صندوق نیست. صندوق رای امانت مردم و آرای مردم حق الناس است و به همه دست اندرکاران تاکید می کنم که نباید بگذاریم حتی یک رای کم و زیاد و یا جابجا شود.

 

روحانی تاکید کرد: مقاومت مردم ایران امروز آمریکایی ها را سر به زیر به پای مذاکرات وین آورده است. در نقطه پایان تحریم هستیم. حالا نمی دانم چرا این قلم یک ذره کند شد و در حالی که تنها باید دو کلمه و یک نقطه نوشته شود، این قلم کند شده ولی به هر حال در نقطه پایان تحریم هستیم.

 

این خبر تکمیل می‌شود...

 

نظر شما