شناسهٔ خبر: 47803250 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

آقایی مربیان کروات در غرب آسیا/ اسکوچیچ و برانکو در کنار هم

موفقیت تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ در رسانه‌های کرواسی هم بازتاب داشت.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد با کسب چهار پیروزی پیاپی برابر هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق، به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله بعد شود.

این نتایج ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ رقم خورد؛ مربی‌ای که به جای «مارک ویلموتس» هدایت تیم ملی را قبول کرد و ایران را از رده سوم جدول، صدرنشین کرد.

سایت «sportcom» کرواسی با انعکاس برد ایران و موفقیت اسکوچیچ اعلام کرد که این مربی کروات در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی است و ایران در دیداری تعیین کننده عراق را شکست داد.

این سایت نوشت: «ایران در دیداری تعیین کننده و با تک گل سردار آزمون موفق شد عراق را با یک گل شکست بدهد و اسکوچیچ به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند. ایران با کسب ۶ برد و دو شکست با تفاضل گل چشمگیر (۳۴ گل زده و ۴ گل خورده) مقام نخست گروهش را کسب کرد. فقط ژاپن (۴۶ گل زده و ۲ گل خورده) به لطف بازی در گروه ضعیفی که رقیبش تاجیکستان بود، گل‌های بیشتری به ثمر رساند.»

آقایی مربیان کروات در غرب آسیا/ اسکوچیچ و برانکو در کنار هم

همچنین سایت «nacional» کرواسی عملکرد سه مربی کُروات حاضر در مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را بررسی کرده است. این سایت تیتر «ایوانکوویچ و اسکوچیچ با عمان و ایران به مرحله سوم انتخابی جام جهانی صعود کردند» را برای مطلب خود انتخاب کرد.

در بخشی از گزارش این سایت آمده است: «مرحله دوم مسابقات برای اسکوچیچ و برانکو ایوانکوویچ دو مربی کُروات که با ایران و عمان هستند با موفقیت به پایان رسید و این دو تیم موفق به کسب جایگاهشان در میان ۱۲ تیم نهایی شدند. اسکوچیچ با ایران صدرنشین گروه C شد در حالی که با عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج همگروه بود. عمان با برانکو ۱۸ امتیاز کسب کرد و در گروه E بعد از قطر در رده دوم قرار گرفت؛ گروهی که ایگور استیماچ سرمربی کروات هندوستان نتوانست این مرحله را با موفقیت به پایان برساند.»

آقایی مربیان کروات در غرب آسیا/ اسکوچیچ و برانکو در کنار هم

نظر شما