شناسهٔ خبر: 47795449 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

مناظره سیاسی میان نمایندگان ستادهای انتخاباتی عبدالناصر همتی و محسن رضائی برگزار شد

بابک علیاری، قائم مقام ستاد استانی و رئیس ستاد شهرستان تبریز عبدالناصر همتی و غلامرضا منصوری، دستیار ارشد و معاون سیاسی ستاد انتخاباتی محسن رضایی، در قالب ۱۰ دقیقه به ایراد نظر کلی و دفاع از مواضع کاندیداهای مورد حمایت خود پرداختند و سپس در قالب ۷ بخش ۶ دقیقه ای (هر طرف ۳ دقیقه) به نقد و بررسی دیدگاه های طرف مقابل پرداختند. پاسخ به سوالات کتبی حضار توسط طرفین مناظره از دیگر بخش های این برنامه بود.  

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، ویژه برنامه مناظره سیاسی میان نمایندگان ستادهای انتخاباتی عبدالناصر همتی و محسن رضائی به همت معاونت مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در روز یکشنبه، ۲۳ خرداد ماه جاری، در سالن شهید شایان مهر دانشکده پزشکی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، با توجه به تغییر رنگ بندی کرونایی شهر تبریز از زرد به نارنجی، مسئولان برگزاری مراسم از تعداد محدودی برای شرکت حضوری دعوت کرده بودند و بخش اعظمی از مخاطبان از طریق صفحات اینستاگرامی، این برنامه را دنبال می کردند. 

در ابتدای این برنامه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه همواره به دنبال ایجاد فضای باز سیاسی در دانشگاه و بسترسازی برای ایجاد فضای تضارب آراء بوده است. 

دکتر مهدی صادقی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی در انتخابات پیش رو نیز این سیاست را در پیش گرفته است، ادامه داد: در این راستا از همه مسئولان و نمایندگان ستادهای کاندیداهای ریاست جمهوری برای حضور در مناظره دعوت کرده بود. 

وی با بیان اینکه تنها نمایندگان ستادهای عبدالناصر همتی و محسن رضائی در مناظره حضور یافتند، افزود: دانشجویان از برگزیدگان جامعه هستند و باید در راستای توسعه فضای سیاسی کشور نقش ایفا نمایند. 

در ادامه این برنامه، با حضور  بابک علیاری، قائم مقام ستاد استانی و رئیس ستاد شهرستان تبریز عبدالناصر همتی و غلامرضا منصوری، دستیار ارشد و معاون سیاسی ستاد انتخاباتی محسن رضایی، و با اجرای حمید راستی، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه، فرآیند رسمی مناظره آغاز شد. 

در ابتدا از هر کدام از طرفین در قالب ۱۰ دقیقه به ایراد نظر کلی و دفاع از مواضع کاندیداهای مورد حمایت خود پرداختند و سپس در قالب ۷ بخش ۶ دقیقه ای (هر طرف ۳ دقیقه) به نقد و بررسی دیدگاه های طرف مقابل پرداختند. 

پاسخ به سوالات کتبی حضار توسط طرفین مناظره از دیگر بخش های این برنامه بود.  

شایان ذکر است این برنامه به صورت زنده از طریق صفحه رسمی بسیج دانشجویی دانشگاه در اینستاگرام به نشانی bsd_tbzmed@ پخش گردید و فایل کامل مراسم نیز جهت مشاهده دانشگاهیان در همان صفحه ذخیره شده است. 

نظر شما