شناسهٔ خبر: 47790020 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تاریخ برای بوفون تکرار می‌شود؟ 

در داستان پر از افتخار و غرور سنگربان ایتالیایی افسانه‌ای، شاید بر سر ایستگاه اول و آخر نام پارما حک شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، جیانلوئیجی بوفون که به تازگی برای دومین و آخرین بار از یوونتوس خداحافظی کرد به دنبال مقصد جدیدی است تا فوتبال خود را در تیم دیگری به پایان برساند و در این میان پارما جدی‌ترین گزینه اوست.

دروازبان چهل و سه ساله مطرح جهان فوتبال که به امید کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به پاری سن ژرمن پیوست، حالا دیگر مثل چند سال گذشته نمی‌تواند در تمام بازی‌ها به میدان برود و احتمالاً پیوستن به پارما می‌تواند گزینه بسیار بهتری برای این گلر کهنه کار باشد.

بوفون پیش از این اعلام کرده است که از پیشنهادات استقبال می‌کند اما به راحتی هر پیشنهادی را نمی‌پذیرد و احتمالاً کار سختی برای تصمیم‌گیری در مورد فصل آینده‌اش داشته باشد: تعدادی از باشگاه‌ها به من پیشنهاد داده‌اند که برخی فصل آینده برای کسب قهرمانی اروپا تلاش می‌کنند و حتی نقشی کلیدی را از من خواسته‌اند. البته پیشنهادات دیگری نیز دارم که در تیم‌هایی بتوانم به عنوان گزینه جانشین دروازه حضور داشته باشم، با این حال تصمیم‌گیری ساده نیست.

پیش تر مشخص شده بود که باشگاه بارسلونا برای جذب بوفون مشتاق است و پیشنهادی را نیز به این دروازبان ارائه کرده تا بتواند گلر ذخیره تراشتگن باشد. باشگاه‌های دیگری همچون اتلتیکو مادرید نیز از مشتریان بوفون محسوب می‌شوند، اما این دروازبان ایتالیایی تمایلی زیادی به حضور در پارما دارد چرا که او فوتبال خود را در این تیم آغاز کرد و امیدوار است که بتواند پس از سال‌ها درخشش در مستطیل سبز، دوران بازیگری خود را در این تیم به پایان برساند.

نظر شما