شناسهٔ خبر: 47786473 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی:

انتخابات 1400| پخش مناظرات باعث افزایش توجه مردم به انتخابات شده است / ستادهای مردمی در رونق فضای انتخابات نقش مؤثری دارند

یک عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد، پخش مناظرات و فعالیت‌های ستادهای مردمی در هر کوی و برزن، توانسته مردم را متوجه امر انتخابات و مشارکت را به استانداردها نزدیک کند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با بیان اینکه حضور گسترده مردم پای صندوق رأی اصل مهم انتخابات است، اظهار کرد: کسانی که دل در گروی کشور و سرنوشت آن دارند، باید در جایگاه خود برای رقم خوردن حماسه‌ای دیگر در روز جمعه و تشکیل نخستین ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب تلاش کند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی و سختی‌های ناشی از بیماری کرونا، جامعه را دچار رخوت کرد و شکل‌گیری فضای انتخابات را تحت تأثیر قرار داد، گفت: فضای خاص در سایه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شکل‌گیری تجمع‌های مردمی سبب شد مانند دوره‌های قبل شاهد حال و هوای انتخابات در سطح شهرها نباشیم.

 

عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی با تصریح اینکه در چنین شرایطی ستادهای انتخاباتی استانی جایگاه مؤثری در فضاسازی انتخابات دارند، ادامه داد: ستادهای مردمی در رونق بخشیدن به عرصه انتخابات و مشارکت مردم نقش بسیار موثری دارند.

 

ترقی تأکید کرد: ابتکارها و خلاقیت‌های جالبی را در ستادهای مردمی برای جلب توجه و مشارکت مردم شاهد هستیم که هم موجب نشاط فضای جامعه شهری شده و هم شکل‌گیری فضای انتخابات را سبب می‌شود.

 

وی به حضور جوانان در ستادهای مردمی و فعالیت‌های آنان برای تشکیل دولت دلخواهشان اشاره و بیان کرد: گفتگوی چهره‌به‌چهره با مردم و برگزاری نشست‌های انتخاباتی مقابل ستادها از جمله این جذابیت‌هاست.

 

ترقی اضافه کرد: پخش شیرینی و شربت میان مردم همراه با پخش آهنگ‌های انقلابی از بلندگوهای ستادهای مردمی، حال و هوای خوبی را در جامعه ایجاد کرده و نقش مؤثر در توجه مردم به مسئله انتخابات ایفا می‌کند.

 

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که از با راه‌اندازی ستادهای مردمی در شهرستان‌ها شاهد مشارکت‌های بالای مردمی در عرصه انتخابات بودیم.

 

وی گفت: خوشبختانه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد، پخش مناظرات و فعالیت‌های ستادهای مردمی در هر کوی و برزن، توانسته مردم را متوجه امر انتخابات و مشارکت را به استانداردها نزدیک کند.

 

نظر شما